Lol hoezo ben je dan zo vroeg gegaan? Ik zat te denken om een uurtje of 5 a6 te gaan rijden zodat ik er rond 8 uur in Limburg ben
buienradar laat dat ook zien..niet de betrouwbaarste site.. maargoed
Tja, je moet er hoe dan ook een feestje van maken. Anders sta je je daar voor niks te laten verbranden door de zon.
Volgende keer ga ik mee. Ik weet natuurlijk lang niet zo veel als jij, maar wel hoe je het nuttige met het aangename kan toepassen.
Veel succes daar.
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Daarna nevel en opgewarmd tot een 18 graden.
Vanaf halt elf tot +/- 13u.regen/buien.
Niks hevigs aan, geen hagel, geen bliksem..
Ondertussen temeratuur terug gelopen tot 16 graden en weer nevelig.
Ook gisteren werd het niet warmer dan 23 graden trouwens. en een flink stuk van de namiddag geen zon te zien wegens "zeemist".
Ik vrees dat het (te) koude zeewater ons nog een tijd zal blijven parten spelen...qiua warmte/zomerweer (en bijhorend onweer) dan toch.
tja ik vrees er ook voor , maar er ontstaan nieuwe onweersbuien die samensmelten ver boven frankrijk wieweet als je de kaarten van GFS en hirlam bekijkt zit de kans er toch in hoor blijven hopen gewoon
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.html pffff , op het kmi kan je niet af gaan hoor , die hollen maar wat achter de feiten aan . gewoon vanavond de radar volgen en boven frankrijk ziet het er al mooi uit dus we wachten af
Het ligt er een beetje aan hoelaat het spektakel hier in Tilburg losbarst, er bestaat ook nog zoiets als nachtrust en werk haha.