Nog mooier zou het zijn, als we de 32 graden doorbreken, en er hier ook paddestoelen kunnen onstaan. (en dan bedoel ik geen kleine champigonnetjes) haha
Nog mooier zou het zijn, als we de 32 graden doorbreken, en er hier ook paddestoelen kunnen onstaan. (en dan bedoel ik geen kleine champigonnetjes) hahaMisschien is de oplopende temp. wel net zo goed voor buien die doortrekken vanuit Frankrijk
Maar een volledig volgroeide paddestoel zou t mooist zijn ja, al moet tie natuurlijk wel onder je woonplaats onstaat er niet er boven.
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder
Daarna nevel en opgewarmd tot een 18 graden.
Vanaf halt elf tot +/- 13u.regen/buien.
Niks hevigs aan, geen hagel, geen bliksem..
Ondertussen temeratuur terug gelopen tot 16 graden en weer nevelig.
Ook gisteren werd het niet warmer dan 23 graden trouwens. en een flink stuk van de namiddag geen zon te zien wegens "zeemist".
Ik vrees dat het (te) koude zeewater ons nog een tijd zal blijven parten spelen...qiua warmte/zomerweer (en bijhorend onweer) dan toch.
Maar een volledig volgroeide paddestoel zou t mooist zijn ja, al moet tie natuurlijk wel onder je woonplaats onstaat er niet er boven.Ontstaan wolken niet per definitie boven je? Nog nooit een ondergrondse wolk gezien
veel plezier daar!
Van mij ook. Misschien sta je er een beetje te vroeg. Maar ach, biertje erbij, paracolletje. Ik kan me ergere dingen voorstellen.
Ik hoop op veel spektakel voor je.
In het oosten kan het nog 30 graden worden. Voldoende energie voot nog flink onweer. Hier zon en een graad of 30.
Ook de Cape waardes voor donderdag zijn in het algemeen verminderd. | Gewijzigd: 19 juni 2013, 14:29 uur, door michaelvr
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Was hier ook daarnet, van +25 naar 20 gr. Toen kwam de zon er een half uur door en stegen (en dat is nu ook momenteel de temp.) naar rond de 27 a 28 graden...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
ik zie het ook al aan de landelijke temperaturen. Dit was eigenlijk niet de bedoeling?