Klopt. Spullen staan sl klaar. Vanmiddag naar het Oosten mret de auto
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Tis gewoon nog steeds warm buiten, thermometer geeft 21 graden aan
Mijn dochter is vandaag met de school kayakken in de Ardennen (tussen Gendron en Anseremme, vlak bij de Franse grens). Hopelijk hebben ze tussen 10.30 en 14 uur geen onweer!!!!
En voor hier... hopelijk klaart het gauw op, zodat alles goed kan opwarmen en dat het voorproefje van vanmorgen meer wordt !
veel succes en veel onweer toegewenst daar Klopt. Spullen staan sl klaar. Vanmiddag naar het Oosten mret de auto
We kunnen weer een onweersdag bijschrijven.
Zou het hier de rest van de dag bij blijven? Her is wel precies zo'n dag dat alles weer netjes via Eindhoven naar het noorden verdwijnt, en we hier met een paar rommeltjes uit de verte moeten doen.
Vervloek de buienradarbedenkers
Vroeger keek je naar de lucht en merkte je het niet als er voor de zoveelste keer een complex aan je neus voorbij ging....
Voor het geschreven stuk van onweer-online klik hier op Noodweer topic
Ik zou zeggen; we zien het wel!!
Volgens mij is er geen goede voorspelling (of misschien beter verwachting) te geven.
We hebben hier in ZW-NL zo vaak gehad dat er een flinke bui over het oosten heen ging en de hoop voor het ZW werdt opgegeven, om vervolgens 's nachts overvallen te worden door flinke klappers.
Er hangen nu ook flinke onweersbuien boven de Noordzee. Daar zal het echt niet warmer zijn dan hier. En geloof het of niet; zelfs op zee is er zeewind!!
HOUDT HOOP!!!