Het koufront zou toch een serieus exemplaar met zich mee brengen volgens de recente info dus ... momenteel is dat een ja Deze buitjes ontstaan door dagelijkse gang( denk ik toch)
denk het wel,ze gedragen zich al warmteonweer(weinig organisatie)
die buien in frankrijk zijn geen warmtonweders dat zie je omdat ze veel sneller trekken
Het koufront zou toch een serieus exemplaar met zich mee brengen volgens de recente info dus ... momenteel is dat een ja Deze buitjes ontstaan door dagelijkse gang( denk ik toch) Yup convergentie onderin
| Gewijzigd: 19 juni 2013, 07:13 uur, door Tatanka
Ken ik er toch nog iets van Zou die bui aan de grens Van BE/FR nog iets kunnen betekenen? Want ik zie zo 3 kleine celletjes ontstaan maar of die iets kunnen worden weet ik niet?
EDIT: of zou iemand nog een idee hebben? Want iswel verdacht dat alles ten westen vergaat terwijl de bui ervoor op dezelfde plaats goed losbarste
*Lijkt er niet op dat er iets uit gaat komen... Zal maar gewoon wachten zeker.... | Gewijzigd: 19 juni 2013, 07:31 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ken ik er toch nog iets van Zou die bui aan de grens Van BE/FR nog iets kunnen betekenen? Want ik zie zo 3 kleine celletjes ontstaan maar of die iets kunnen worden weet ik niet?
EDIT: of zou iemand nog een idee hebben? Want iswel verdacht dat alles ten westen vergaat terwijl de bui ervoor op dezelfde plaats goed losbarste
*Lijkt er niet op dat er iets uit gaat komen... Zal maar gewoon wachten zeker.... Is typisch multicell onweer gedrag naast grote complex das gewoon afwachten aangezien we de dag beginnen zullen dit kortstondige buien zijn max 45 min per cel en voor nieuwe cellen idem dito grote zal naar mijn mening snel uitsterven(vind hem nog lang volhouden igg). Tis gewoon genieten op het moment wat je meekrijgt.
| Gewijzigd: 19 juni 2013, 07:36 uur, door Tatanka