Ik heb het principe dat de soep nooit zo heet word gegeten als ze word opgediend, dan valt het meeestal wel mee, en voorkomt teleurstellingen.
Gewoon afwachten wat we krijgen, volg de kaarten, en maak jezelf niet gek.
Ik heb het principe dat de soep nooit zo heet word gegeten als ze word opgediend, dan valt het meeestal wel mee, en voorkomt teleurstellingen.
Gewoon afwachten wat we krijgen, volg de kaarten, en maak jezelf niet gek.
Precies! Helemaal mee eens
volgens mij gaat het vanavond onweren,het word warmer dan ze gezegd hebben denk ik Het zal vanavond inderdaad wel ergens onweer. Zal een plaatselijk fenomeen worden denk ik.
Temperatuur zal niet hoger worden als voorspeld, ook omdat er bewolking zal gevormd worden in de namiddag (heb je nodig voor onweer )
Even stukje van KMI:
Deze namiddag wordt het drukkend warm en komt er geleidelijk meer bewolking. Enkele plaatselijke warmte-onweders kunnen zich ontwikkelen maar het blijft op de meeste plaatsen droog. De maxima liggen tussen 29 en 34 graden in het binnenland en rond 23 graden aan zee.
Ach, beter dat ze dan toch maar waarschuwen maar dit is volgens mij weer overdreven ofzo.
volgens mij gaat het vanavond onweren,het word warmer dan ze gezegd hebben denk ik Het zal vanavond inderdaad wel ergens onweer. Zal een plaatselijk fenomeen worden denk ik.
Temperatuur zal niet hoger worden als voorspeld, ook omdat er bewolking zal gevormd worden in de namiddag (heb je nodig voor onweer )
Even stukje van KMI:
Deze namiddag wordt het drukkend warm en komt er geleidelijk meer bewolking. Enkele plaatselijke warmte-onweders kunnen zich ontwikkelen maar het blijft op de meeste plaatsen droog. De maxima liggen tussen 29 en 34 graden in het binnenland en rond 23 graden aan zee.
waarschijnijk zal het onweer ontstaan op het zeewindfront in noord frankrijk en zal dan noordoostwaarts uitbreiden
Ach, beter dat ze dan toch maar waarschuwen maar dit is volgens mij weer overdreven ofzo.
Is niet echt overdreven maar ze moeten er wel bij zetten dat het om regionale verschijnselen gaat en niet over het volledige land....
| Gewijzigd: 18 juni 2013, 13:13 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Kaartjes voor Woensdag 8 uur s'ochtends. Beetje vreemde tijd, maar het noorden van Nederland heeft zeker wat neerslag te verwachten.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Dus Nederland zal ietsje later aan de beurt zijn.
Dus Nederland zal ietsje later aan de beurt zijnhet lijkt allemaal vrij rap op te schuiven, zou me niks verbazen als het uiteindelijk donderdagavond/-nacht gaat worden
Dat is ook weer waar, maar 'k zou met een 23-24 graden al blij zijn. 't Is hier momenteel niet om uit te houden op 't terras, uit de wind...