haha, die heb ik verdiend, en ik zag hem al aankomen.
Je hebt een beetje gelijk
als je mij een open goal geeft
Wat ik me wel afvraag, misschien een beetje off-topic, maar is er iets in mijn stad (Gouda), waardoor iets als een flinke bui totaal kan uitsterven, om daarna weer verder te gaan? Echt elk jaar weer. Wordt er grote hoeveelheden onweer voorspelt. Regen en Wind zijn er wel, behoorlijk. Maar onweer, elke keer weer om te huilen.
Vind het wel boeiend hoe alle weersite's wat anders aangeven qua temperaturen. Ene zegt woensdag 28 graden, de ander 35. Waarom zijn die verschillen zo enorm?
haha, en toch heet je "Love severe weather" en niet "Love, een beetje onweer, of wat regen, ach ik ben overal mee trevree".
IK snap je punt, en deel je punt, maar stiekem willen we volgens mij allebei hetzelfde.
Wat ik me wel afvraag, misschien een beetje off-topic, maar is er iets in mijn stad (Gouda), waardoor iets als een flinke bui totaal kan uitsterven, om daarna weer verder te gaan? Echt elk jaar weer. Wordt er grote hoeveelheden onweer voorspelt. Regen en Wind zijn er wel, behoorlijk. Maar onweer, elke keer weer om te huilen.
Vind het wel boeiend hoe alle weersite's wat anders aangeven qua temperaturen. Ene zegt woensdag 28 graden, de ander 35. Waarom zijn die verschillen zo enorm?
IK weet het niet zeker, ik kom niet uit die buurt. Maar ik heb wel al verhalen gelezen over hagelkanonnen, die een bui compleet aan flarden kunnen schieten.
Met name de tuinbouw maakt hier gebruik van.
Maar misschien kunnen mensen uit jouw omgeving daar nog veel meer over vertellen.
haha, en toch heet je "Love severe weather" en niet "Love, een beetje onweer, of wat regen, ach ik ben overal mee trevree".
IK snap je punt, en deel je punt, maar stiekem willen we volgens mij allebei hetzelfde. ja je hebt gelijk maar met wat weerlicht bn ik ook al tevreden hoor maar natuurlijk zijn onweerscomplexen leuker
Waar kan ik de onweers-activiteit in Europa zien.
Ik weet dat buienradar hier een optie voor heeft, maar die werkt de hele middag al niet.
De normale knop "bliksem Europa" geeft vandaag inderdaad niet het gewenste effect. Maar als je links een tijdstip aanklikt, wordt bliksem wel aangegeven.
Grts Martin
Grts Martin
Thnx
Niets is zo veranderlijk als .......
en er zijn er nog veel meer: http://www.youtube.com/results?search_sort=video_date_uploaded&filters=today&search_type=videos&search_query=orage&page=1
Rond 16u30 heef het hier even geregend zonder dat er echt een dreigende wolk in de buurt was, de hemel was zo goed als uitgeklaard. Ik hoop dat niet alle cumulussen op die manier gaan uitregenen, anders blijven er niet veel meer over om nog onweders te vormen voor noorderburen...
Niets is zo veranderlijk als .......
Het is altijd nowcasten, je weet het nooit met het weer. Zelfs de beste computermodellen kunnen het gewoon mis hebben!
Maar dat maakt het ook spannend en leuk