Helaas is de accu van m'n camera zojuist overleden, dus foto's maken zit er vandaag niet meer in.. | Gewijzigd: 17 juni 2013, 15:08 uur, door Limbo
Stevige bui me in de verte wat dof gerommel.
Nu schijnt weer terug de zon.
Op naar een volgende bui
Citaat van Limbo, maandag 17 juni 2013, 15:08 uur Sjezus wat een klappers hier (Panheel). Zonder dat het van tevoren rommelde, binnen 30 seconden twee keer een felle flits en binnen een seconde een flinke klap. Ben niet bang voor onweer, maar schrok behoorlijk..
Helaas is de accu van m'n camera zojuist overleden, dus foto's maken zit er vandaag niet meer in..
hoe korter dat je naar de kanten van luik gaat hoe feller dat het onweer zich voordoet
Berichten samengevoegd door Bronk
Helaas is de accu van m'n camera zojuist overleden, dus foto's maken zit er vandaag niet meer in..
Ik zie op Buienradar inderdaad alleen maar plusjes boven Midden-Limburg. Ik krijg hier ook veel slagen mee, en het onweer wat nog achter deze bui hangt gaat het helemaal aan doen.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Zonder zon zijn deze waarden zeker niet haalbaar.
Staat ook op verschillende weerfora dat alles gunstig moet uitpakken, en dat betekent ook geen bewolking uit frankrijk door resten van buien daar.
Het zal mij benieuwen of we überhaupt over de 35 graden gaan, het is een beetje afwachten. Mits het echt strakblauw is is wellicht wel het een en ander mogelijk. | Gewijzigd: 17 juni 2013, 15:21 uur, door Rois
Klopt. Volgens Foreca staat er trouwens morgen ook licht bewolkt met 33 graden.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Da's waar, is knap stoffig buiten.
Citaat van Citaat van marcuz, maandag 17 juni 2013, 15:27 uur Woensdag zal de hele dag zonnig zijn Dan toch een wat gedempt zonnetje lijkt me
GFS gaat zelfs uit van meer zon volgende week als het brrrkouder gaat worden..
Waarschuwing voor alle fotograferende chasers:
Citaat van Citaat van jenssweerts, maandag 17 juni 2013, 15:32 uur wow,uit die bui in zuidwestfrankrijk worden hagelstenen zo groot als een golfbal gemeldDaar kunnen fototoesetellen niet zo goed tegen.
| Gewijzigd: 17 juni 2013, 15:52 uur, door jcroon