na het complex zitten opklaringen zodat het ook nog eens kan opwarmen
mss goed voor onweer deze namiddag - avond?
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Maar ja, wel Estofex level 1 natuurlijk...
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Niet echt om te juichen, maar de kansen zijn er nog. Hopen op een betere run zo meteen.
IK wil iedreen een fijne (onweers)dag wensen, blijf veilig. Sluit alle ramen en deuren, en zorg dat je in een huis of auto bent.
Ook is onweer dichterbij dan je vaak denkt, het kan 25 kilometer uit de wolk inslaan Horizontaal. | Gewijzigd: 17 juni 2013, 13:45 uur, door michaelvr
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
"Woensdag lijkt de warmste dag te worden met in het binnenland maxima rond 30 graden en in het zuidoosten plaatselijk 35 graden. Dicht bij zee is het minder warm."
In hoeverre is dit nadelig voor het onweer van woensdag aan de (west)kust?
Maar ja, wel Estofex level 1 natuurlijk...
Weerplaza heeft ook al een onweerswaarschuwing voor Zuid-oost
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
rustig,kan niet per se negatief zijn,de vochtigheid stijgt hierdoor en kan later voor heel stevige onweersbuien doen ontstaan straks
Het is weer een tijdje geleden dat ik hier verschijn op dit forum.
Maar ik zag dat as woensdag er aanzienlijke onweerskansen zijn.
Ik vroeg me af, of er mensen zijn die gaan chasen? Mij lijkt het me wel leuk om te gaan, Zelf heb ik geen auto, dus ik zoek een chauffeur.
Heb ook nog 1 vriend die wellicht mee wil gaan, en ik vraag misschien nog wat anderen, maar ik denk dat het daar wel bij blijft.
Wie gaat er in de omgeving van Utrecht chasen?
Ik heb die woensdagavond eigenlijk ook wel een andere verplichting, en ik zou het wel een dag van te voren willen weten of ik dan mogelijk mee zou kunnen gaan.
Dan kan ik datgene op die avond afzeggen namelijk.
Ik ben woonachtig in Utrecht (lunetten).
Benzinekosten gewoon delen pp, en de rest komt vanzelf denk ik? uurtje of 19:00 dan ben ik wel beschikbaar.
Chasegebied maakt me niet heel veel uit. het liefst niet heel ver (binnen 70 km), maar dat ligt beetje aan hoeft het de moeite is om te berijden
Je mag me ook een PB sturen.
Groetjes, Weerfreakje | Gewijzigd: 17 juni 2013, 14:10 uur, door weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's