Dank je voor je compliment. Het is leuk om een compliment te krijgen. Ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat het dicht bij mijn vakgebied ligt. Een negatieve prikkel proberen te vervangen werkt vaak wel goed. Angst is vaak geconditioneerd gedrag. Je kunt angst niet gemakkelijk afleren, maar iets positiefs wel aanleren.
We kunnen niets vinden dat een bericht van jou verwijderd is door een mod. Misschien zou je het nog een keer willen plaatsen? onze excuses voor het ongemak.
| Gewijzigd: 17 juli 2013, 23:09 uur, door Bronk
Super bedankt voor de tips!!! Alleen de laatste tijd is mijn angst voor onweer helaas weer gestegen... We hebben wel een therapeut gevonden die hebben we gebelt maar ze nam niet op of ze was niet thuis. Ik hoop dat ze snel reageert.
Verder is deze week best wel veel kans op onweer. Sorry voor de onweerliefhebbers maar ik hoop natuurlijk dat die onweer niet komt.
Verder zijn tips nog van harte welkom
Groetjes,
Amy
Het ging gister goed bij sharon
(zo heet de therapeut) ze had wat vragen gesteld enzo.
Volgende week woensdag gaan we EMDR doen. Ze zegt dat dat bij heel veel mensen heel goed werkt.
Als dat bij mij ook is dan zou ik over 2 weken helemaal niet meer bang voor onweer zijn!!!!!
Nu ben ik even een weekendje weg in een huis gewoon in nederland.
groetjes, Amy