Om nou vergunningen of verboden op te leggen gaat echt te ver hoor.. betuttel de boel maar lekker in NL. Wat dachten jullie? Er zijn er ook die door dit voorval niet meer gaan chasen lijkt mij..
Gek genoeg denk ik dat het niets gaat uit maken danwel dat het er juist meer worden maar wel beter voorbereid en op hun hoede denk ik. Een natuurfenomeen als dit, blijft mooit om vast te leggen.
Om nou vergunningen of verboden op te leggen gaat echt te ver hoor.. betuttel de boel maar lekker in NL.
Helemaal mee eens !.... voor iedere scheet heb je tegenwoordig een vergunning nodig, puur een vorm van "weer een melkkoe" en lekker burocratisch werken.
Betutteling hebben we hier in dit landje al genoeg, veel te veel zelfs.
Zoals ik al zei, je mag bijna geen reet meer (zonder een papiertje of goedkeuring door lui die het denken te weten). Maar alles wat je mag is verplicht.... zo gaat het langzamerhand. Het enigste wat je gratis krijgt is de zon, ik wacht er op dat we hier nog een zon-belasting gaan krijgen, zo ver zijn we hier al.... maar genoeg hier over, ik dwaal af heh heh...
| Gewijzigd: 5 juni 2013, 10:07 uur, door mrijkhals
El Reno OK Tornado with SN Dots
Gepubliceerd op 4 jun 2013
An animation showing the approximate location of the El Reno tornado, with chaser positions overlayed.
Explanation: Spotter Network is a smart phone app, like 4 square and other social media apps that can use the GPS functions of a smart phone to give live tracking data, the video is a very simple video representation of the raw data about heading and GPS location. The data was masked on to a map along with an animation of the Tornado track, that data provided by the NWS. Interestingly, many cities and governments have full access to this data through the cellphone providers.
Op bovenstaande animatie is goed te zien hoeveel mensen zich bewust in het gebied van de tornado bevonden. Ook is duidelijk de plotselinge draai van de tornado goed te zien. De pijltjes vertegenwoordigen de chasers met een Spotter Network app. Ongetwijfeld zijn er vele mensen meer op de weg geweest zijn om te chaser, maar dan zonder app.