Nee was convergentielijn, en zonnetje komt er weer door.
Temperatuur is nu weer gestaag aan het oplopen idd en de wind is ook enigzins gaan liggen. Benauwdheid neemt wel aannemelijk toe | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:05 uur, door Marga
Nee was convergentielijn, en zonnetje komt er weer door. Goed teken dat er nog niet veel gebeurt op convegentielijn want als een convegentielijn uitgroeit tot een (flinke) onweerslijn passeert het koufront dat later overtrekt vaak geruisloos. | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 19:00 uur, door Tatanka
Geen enge dingen zeggen nu he | Gewijzigd: 2 augustus 2013, 22:05 uur, door Marga
Die afkoeling trekt oostwaarts dus ik dnek dat je tegen 6 uur nog wel een uurtje slaap kunt pakken Reed.
Ohja, ik moet ook op om 7 uur (werk)
| Gewijzigd: 2 augustus 2013, 23:32 uur, door jcroon
Die afkoeling trekt oostwaarts dus ik dnek dat je tegen 6 uur nog wel een uurtje slaap kunt pakken Reed.
Ohja, ik moet ook op om 7 uur (werk)
Ja dit is niet normaal meer. Ik ben nu een beetje gamen op mijn telefoon. Hopelijk val ik alsnog in slaap.
Tip: Ga lekker in de tuin slapen! Het is heerlijk!
ja heerlijk, al die muggen....
Tip: Ga lekker in de tuin slapen! Het is heerlijk!ja heerlijk, al die muggen....Inderdaad, deur open laten staan om door te waaien zat er niet in, het werd gezellig druk binnen.