1.Veel bier
2. Pens spekken aan de bbq
3. Schaars geklede vrouwen
4. toenemende onweerskans
Wat wil een mens nog meer kijk zondag wel weer eerst genieten 3 en 4 zijn helaas een beetje tegenstrijdig, vanwege nummer 4 zal nummer 3 , zeker als het overdag is verhuld gaan in weinig flatteuze regenkleding, dan wel binnen blijven-
Voor 1 en in mindere mate 2 heb je toch geen weer nodig als excuus?1 en 2 smaken altijd goed met dit weer iets beter ( ongetwijfeld zou jij dit doen als de sneeuwvlokken naar beneden vallen)
3 en 4( Mischien kijk je teveel naar de omaatjes die dan in regenkleding over straat lopen of binnen achter de geraniums blijven)
Regio | Zondag | Maandag | Dinsdag |
Kust | Geen | Geen | Geen |
West-Vlaanderen | Geen | Geel | Geel |
Oost-Vlaanderen | Geen | Geel | Geel |
Antwerpen | Geen | Geel | Geel |
Limburg | Geen | Geel | Geel |
Brabant | Geen | Geel | Geel |
Luik | Geen | Geel | Geel |
Henegouwen | Geel | Geel | Geel |
Namen | Geen | Geen | Geen |
Luxemburg | Geen | Geen | Geen |
| Gewijzigd: 21 juli 2013, 12:55 uur, door Ries
Ik zou op dat moment een temperatuur rond de 20-24 wel fijn vinden, en droog. Dat zien we dan wel weer.
Inderdaad.. Joshoon je kijkt tever vooruit geniet van dit weer
Ik zou op dat moment een temperatuur rond de 20-24 wel fijn vinden, en droog.
Je kijkt inderdaad veel te ver vooruit. Deze 30C dagen stonden eerst ook niet op de kaart maar zoals het er nu uit ziet is de kans op een hittegolf best groot. Dat het daarna 25C gaat worden is niet zo erg toch? Onder de 20C zal het zeker niet komen.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Leuk hoe je er zowat zeker van was dat er geen hittegolf mogelijk zou zijn, maar kijk wat er nu gebeurd. Ik heb er vertrouwen in dat er een hittegolf komt
Je kijkt inderdaad veel te ver vooruit. Deze 30C dagen stonden eerst ook niet op de kaart maar zoals het er nu uit ziet is de kans op een hittegolf best groot. Dat het daarna 25C gaat worden is niet zo erg toch? Onder de 20C zal het zeker niet komen.
Dat doe ik vaker, en 9/10 gevallen klopt het ook nog
We krijgen verhoogde neerslagkans, en temperaturen gaan flink omlaag, beginnend vanaf volgende week.
Dat doe ik vaker, en 9/10 gevallen klopt het ook nog
We krijgen verhoogde neerslagkans, en temperaturen gaan flink omlaag, beginnend vanaf volgende week.
Flink omlaag? Ik zie de temps niet onder de 20°c duiken hoor, dus dat gaat allemaal wel mee vallen. Volgens de laatste run zelfs een mogelijke 30°c op zaterdag en verder 20°c tot 25°c, kortom op en top zomerweer, alleen iedere dag kans op neerslag. | Gewijzigd: 22 juli 2013, 00:36 uur, door RowanH