Al jaren lees ik mee op het forum, maar nu wil ik toch even reageren (op een stadsgenoot zelfs!). Eindelijk iemand die het ook op Gran Canaria heeft mee gemaakt. Vrienden verklaren ons voor gek als we het erover hebben hoe belachelijk heet het kan zijn bij deze 'storm'.
ontopic, mooie temperatuurtjes de komende dagen (om op kantoor te zitten)
| Gewijzigd: 18 juni 2013, 18:59 uur, door Marga
Pluimen
Bwuh, vooral 's nachts zijn deze temperaturen niet fijn! Ik moet normaal gesproken rond 10 uur naar bed omdat ik vroeg op moet... maar denk niet dat dat deze week gaat lukken!
ontopic, mooie temperatuurtjes de komende dagen (om op kantoor te zitten).
Ook ik heb het eens mee mogen maken. Temp van 45 gr c. + !!
Niet normaal was dat | Gewijzigd: 18 juni 2013, 19:00 uur, door Marga
Ook ik heb het eens mee mogen maken. Temp van 45 gr c. + !!
Niet normaal was dat
Wel eens moeten werken in gebieden waar het zo warm wordt. gelukkig deed men daar op het heetst van de dag niet zo veel.
Met wat er hier aankomt zou ik zeggen werktempo aanpassen en genoeg drinken, dan komt het wel goed.
het was die dag 49 graden (de foto is 's avonds 20:30u genomen toen het nog 44 graden was)
Leuk trouwens ook een Ossenaar erbij
Voor as vrijdag is het jammer dat de Laagjes die zich momenteel ontwikkelen op de noordzee, op de kaarten niet echt samensmelten en uitdiepen boven Schotland.
Mocht dat zo zijn dan zou de warmteaanvoer vanuit het zuidoosten wel eens kunnen aanhouden.
Nu trekt de warmte net ten Oosten van ons richting het zuiden van Scandinavie.
Leuk trouwens ook een Ossenaar erbij
Ja ik lees al geruime tijd mee en ben een groot liefhebber van de extremen van het weer (sneeuw, storm, onweer etc.). Al vind ik wel dat wij in Oss vaak naast de pot pissen. Ik weet niet hoe het weer op dit moment overal is, maar in Rosmalen (waar ik werk) zit ik al geruime tijd in de bewolking met een temp van 23 graden (gevoelsmatig, helaas geen meter).
En een naamgenoot haha!
Kan me moeilijk voorstellen dat het morgen/woensdag nog 10 graden warmer gaat worden hier. (breda) | Gewijzigd: 18 juni 2013, 19:01 uur, door Marga
Kan me moeilijk voorstellen dat het morgen/woensdag nog 10 graden warmer gaat worden hier. (breda)
Haha mooi inderdaad!
Rosmalen meldt regen en ook ik kan mij nog geen voorstelling doen dat het zo'n verschil wordt. Maar vanavond/vannacht/morgen kan het helemaal anders zijn! | Gewijzigd: 18 juni 2013, 19:01 uur, door Marga
1 a 2 leden durven nog 20 graden aangeven.
Laten we hopen datze gelijk krijgen, zo niet is het "brrrr'" en zie ik ook de eerste tijd geen hitte onweer ontstaan... Nee, die aankomende kou heeft ook nadelen.
Op de homepage van Onweer-Online staat in het weerpraatje, dat er morgen vollop zonneschijn zal zijn.
En als je kijkt naar de teletekst van NOS pagina 704, staat, dat de zon kans op 30% zit, waarop je zou kunnen opmaken dat er ook veel bewolking aanwezig zal zijn.
Wie kan daar een antwoord op geven? Alvast bedankt