5 graden gemiddeld van Maa-Vrij.
Even uitgaande van het Europees model is de dinsdaghitte verdwenen en verschoven naar een hoogstwaarschijnlijk vies broeierige klamme balzak maandag (sorry zo voel ik het als man zijnde)
Nagenoeg bewolkte dag met zo als het er nu naar uitziet ook nog een paar druppels water (warmte front trekt vanuit ZO richting over ons land heen) Chasers... doe je ding zou ik zeggen!
het bangst ben ik eigenlijk voor dat laag ten zuiden van het kanaal...
Wind vanuit het oosten draaiend naar het zuiden (de lekkerrrr!! is sarcastisch).
Grrr ik hou mijn hart vast!
| Gewijzigd: 14 juni 2013, 10:33 uur, door Ossekop
op donderdag naar vrijdag veel regen en daarna weer temperaturen die onder normaal komen te liggen
Ach "temperaturen onder normaal" hebben we (ook voor de afgelopen periode) al veel vaker gehoord en op de kaarten en in de pluimen gezien dan we daadwerkelijk gehad hebben.
Maar"beetje lager"doe ik ook niet moeilijk over, als het gemiddeld een beetje lager si dan normaal hebben we daar vast ook wel echt mooie dagen bij zitten
Citaat van Citaat van marcuz, vrijdag 14 juni 2013, 23:32 uur Er wordt in 1 week tot wel 200 mm verwacht. Wat moeten wij hiervan denken?Ik gok op een rekenfoutje in deze run van dit model. Je ziet wel vaker van die neerslagbommetjes om even in spektakeltaal te spreken op een kaart verschijnen die dan weer verdwijnen
| Gewijzigd: 15 juni 2013, 00:06 uur, door jcroon
Volgende run dus even bekijken enwaarschijnlijk zal het dan wel weg zijn of vermindert zijn...
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
een hete zomer krijgen. Wat is dit toch? Elke keer hetzelfde liedje. Dit is inderdaad een klaag bericht.
Het is toch ook helaas te gek om los te lopen?
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
een hete zomer krijgen. Wat is dit toch? Elke keer hetzelfde liedje. Dit is inderdaad een klaag bericht.
Het is toch ook helaas te gek om los te lopen? Ach, komt wel goed. Ik zou ook liever zien dat het opbouwt naar dat lekkere weer en in plaats van een beetje onweer en dan weer de temps omlaag (zoals het er nu uit naar uitziet) gewoon een weekje langer mooi weer. Wat heb je nou aan onweer zonder twee drie weken lekker broeien...
Alle berichten die naar buiten gaan, zoals weer, waarschuwingen en de Guidance wordt door meteorologen gemaakt. Omdat de meeste copmutermodellen meerdere runs per dag doen wordt het regelmatig aangepast en ook gekeken naar welk model op dat moment het meest betrouwbaar en consistent lijkt.