Maar zonder gekheid. Die oper en control zijn wel de 2 laagste van de 52 EC-leden in deze pluim. Ik hoop dat de leden die boven de 20 graden aangeven voor dinsdag gelijk krijgen. Er is tenslotte nog bijna een week te gaan en valt in het weinig betrouwbare deel van de pluimlooptijd.
Maar zonder gekheid. Die oper en control zijn wel de 2 laagste van de 52 EC-leden in deze pluim. Ik hoop dat de leden die boven de 20 graden aangeven voor dinsdag gelijk krijgen. Er is tenslotte nog bijna een week te gaan en valt in het weinig betrouwbare deel van de pluimlooptijd.Ik snap het wel, met -15 kunnen "anderen"geen claimkuilen graven omdat de grond te hard bevroren is.. Ik wil ook wel boven de 20 graden maar helaas, het langjaarlijks gemiddelde is nog maar 19,2 graden voor die periode.
(Dit even ter relativering voor diegenen die zeggen dat het weer niks is omdat het geen 20 graden is).
(Dit even ter relativering voor diegenen die zeggen dat het weer niks is omdat het geen 20 graden is).Ach in vergelijking met 3 en 4 juni vorig jaar zijn de afgelopen dagen voortreffelijk. Toen werd het 2 dagen overdag niet warmer dan 11 graden en regende het de hele dag. Overigens ook met een ONO wind.
Tel er nu eens 4/5 graden bij op (gemiddelde) ipv je blind te staren op één oper- en één control-lijn.
Maar goed ik zie nog steeds nette temps op de pluimen. Mooie gemiddelde waardes. Het enige dat ik wel een beetje jammer vind is de draaiing van de wind op maandag. Draait naar zuid-westelijk (meest west) richting
Dit kan twee kanten op... of aanvoer nattigheid óf aanvoer warmte. Als je de leden moet geloven gaan die voor wat meer natiigheid :S
Citaat van marcus, woensdag 5 juni 2013, 10:19 uur Mensen, geniet van dit mooie weer. Beter kun je bijna niet krijgen.
Juist ja! Geniet van de heerlijke zon en de prachtige temperaturen. Na 5 maanden te koud is dit toch een mooie maar zeker ook aangename verassing! | Gewijzigd: 5 juni 2013, 11:15 uur, door Ossekop
Zou zowaar nog eens kunnen uitmonden in een onweersbuitje (voor de liefhebbers). Maar ik denk dat ze daar langs de rijn/waal niet op zitten te wachten. | Gewijzigd: 5 juni 2013, 13:12 uur, door Ossekop
Maar goed ik zie nog steeds nette temps op de pluimen. Mooie gemiddelde waardes. Het enige dat ik wel een beetje jammer vind is de draaiing van de wind op maandag. Draait naar zuid-westelijk (meest west) richting
Dit kan twee kanten op... of aanvoer nattigheid óf aanvoer warmte. Als je de leden moet geloven gaan die voor wat meer natiigheid :S
Juist ja! Geniet van de heerlijke zon en de prachtige temperaturen. Na 5 maanden te koud is dit toch een mooie maar zeker ook aangename verassing!
en nu zit GFS weer netjes rond het gemiddelde, een paar dagen er net onder, en een paar dagen er net boven.