Maar ja inderdaad LT is korrel zout, laten we eerst maar eens blij zijn met de komende dagen
Weeronline is net zo veranderlijk als.....het weer. Nu weet regen voor volgende week. Flinke berg zout dus...
http://www.onweer-online.nl/weerkaart/pluim-grafieken/85/
check deze pluim maar,de week kan niet meer stuk qua weer.
succes met regen verwachten.
weather without storms is no weather at all.
http://www.onweer-online.nl/weerkaart/pluim-grafieken/85/
Snap niet waar al dat negatieve geneuzel vandaan komt hier op de site :S
Ik snap dat wel hoor we komen net uit de slechtste lente in 40 jaar.. En het is nog steeds niet denderend.. Ook nu weer volledig grijs hier met een koude wind en 11,8 graden!
Snap niet waar al dat negatieve geneuzel vandaan komt hier op de site :S
Ik snap dat wel hoor we komen net uit de slechtste lente in 40 jaar.. En het is nog steeds niet denderend.. Ook nu weer volledig grijs hier met een koude wind en 11,8 graden!
hier idem gent, potdicht. Ze hadden toch opklaringen beloofd. eigenlijk erg, heel westelijk europa is geen wolk te zien, behalve de lage landen.
| Gewijzigd: 3 juni 2013, 13:09 uur, door orioner
Op weer.nl vermelden ze in het weerpraatje dat de temperaturen volgende week echter niet verder zullen oplopen ( zoals in 2006) Nou, van mij is 20 tot 26 graden al meer dan voldoende | Gewijzigd: 3 juni 2013, 14:56 uur, door Arnhemnoord
Mwoah dat valt wel mee. Ik snap alleen niet waarom ze een aantal minuten zendtijd verprutst
aan actuele waterstanden en Rijn gebieden ipv die kostbare tijd te besteden aan een langere
termijn verwachting, ik denk dat daar veel meer mensen op zitten te wachten maarja daarvoor
is het zo'n commerciële rotzender hè
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Mwoah dat valt wel mee. Ik snap alleen niet waarom ze een aantal minuten zendtijd verprutst
aan actuele waterstanden en Rijn gebieden ipv die kostbare tijd te besteden aan een langere
termijn verwachting, ik denk dat daar veel meer mensen op zitten te wachten maarja daarvoor
is het zo'n commerciële rotzender hè Ik denk dat de problemen die een te hoge waterstand van de Rijn op kunnen leveren van groter belang zijn voor mensen dat een paar dgaen mooi weer