Waaahhhhh Frans, je was me net voor hahaha...... ziet er wel hoopvol uit voor later op de avond.... maar die eerste zal niet veel brengen denk ik... | Gewijzigd: 8 mei 2013, 17:40 uur, door mrijkhals
Ik dacht dta het voor Antwerpen ook altijd splitste? Ik zie het ten zuiden langs gaan. Maar ja daar ligt Boom.
Ja, bedoelde voor Boom hier (was zo verheugd dat ik gewoon Anwerpen schreef) Maar is gewoon afwachten voor iedereen tenslotte dus zal wel zien
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Best mooie al zeg ik het zelf.
'k heb een nieuwe compact camera van Sony weet nog niet geheel deze juist te bedienen hahaha..... maar des al wel te plus, leuke plaatjes toch ?
| Gewijzigd: 8 mei 2013, 17:58 uur, door mrijkhals
'k heb een nieuwe compact camera van Sony weet nog niet geheel deze juist te bedienen hahaha..... maar des al wel te plus, leuke plaatjes toch ?
Mooi!!
Is dat een roller die ik op de foto's zie? Of een neerslaglijn? | Gewijzigd: 8 mei 2013, 18:02 uur, door Kannegieter
Best mooie al zeg ik het zelf.SUPER!
Thanx
komt nu wel een flinke regen bui naar beneden....
Is dat een roller die ik op de foto's zie? Of een neerslaglijn?
Een roller want nu begint het pas te regenen.... maar niet echt veel schokkens maar zag er wel erg mooi uit.
geldig van: woensdag, 8. mei 2013, 17:39
geldig tot: woensdag, 8. mei 2013, 19:09
geldig voor: alle hoogtes
Op 08.05.2013 om 17:39 uur werd er een noodweer van het niveau rood geregistreerd, waarvan het zwaartepunt zich 3 km noordelijk van Doornik bevindt. Het beweegt zich met een snelheid van 43 km/u in noordoostelijke richting. Er is gevaar op hagel, zware regenval en zware stormvlagen. De bliksemactiviteit is hoog. Volgende plaatsen bevinden zich op de verdere baan van het het noodweer: Antoing (17:40), Doornik (17:40), Frasnes-lez-Buissenal (18:02), Elzele (18:12), Renaix (18:10), Vloesberg (18:16), Zwalm (18:18) De aankomsttijd van het noodweer in de plaats is opgegeven.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1