Het paarse gebied met onweers buien trekt in de richting van de pijl Belgie en Nederland over.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Jawel, ik roep het al jaren.
(voorpret is eigenlijk het leukst......)
Ik woon in Tilburg en we gaan vanavond waarschijnlijk richting Breda, misschien iets verder rijden om het op te wachten. Ben benieuwd!
Qua onweer lijkt mij Tilburg altijd erg aantrekkelijk
Tilburg is ook vrij aantrekkelijk in Tilburg, hoewel we soms ook wel echt net pech hebben. Maar zolang we tussen Breda/Tilburg/Iets noordelijker blijven vandaag, zitten we goed, hoop ik!Bij ons is het ook vaak pech, met zeewind etc is het altijd net iets oostelijker....pf
| Gewijzigd: 8 mei 2013, 17:19 uur, door Jo Capelle
Breda is toch niet onaardig?
Jep, hier even het plaatje ervan, in Frankrijk bij Lille hebben ze btw zelfs een code rood.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Breda is toch niet onaardig?
Breda is prima, tenzij je van onweer houdt. Ik woon aan de kant richting bavel, woon 6 hoog en het schouwspel is altijd alleen maar in de verte.
| Gewijzigd: 8 mei 2013, 17:23 uur, door Rois
Breda is prima, tenzij je van onweer houdt. Ik woon aan de kant richting bavel, woon 6 hoog en het schouwspel is altijd alleen maar in de verte.
ik woon in bavel hopen dat bavel/breda nu wel geluk heefd met onweer... ik had er gister ook al op gehoopt
Jep, hier even het plaatje ervan, in Frankrijk bij Lille hebben ze btw zelfs een code rood.
Toch blijf ik dat altijd vage shit vinden, die groene vlakken in het midden..... ook erg erg irritant dat GOES er ook altijd in ligt....
| Gewijzigd: 8 mei 2013, 17:32 uur, door mrijkhals