Ik schat krap rond 12uur dat het boven zeeland ligt dus de maasvlakte is er niet ver vandaan, iets van 12:15 / 12:30 schat ik. | Gewijzigd: 8 mei 2013, 09:39 uur, door mrijkhals
Nu ja "dadelijk". Ik denk dat je nog rustig een bakje koffie kunt drinken. Geniet er van van je lunch kan er wel eens bij inschieten, ik denk zo rond lunchtijd namelijk.
Citaat van Citaat van Viktor Peters, dinsdag 7 mei 2013, 21:46 uur Hopelijk heeft edereen een beetje genoten van het lekkere lente weer want voor de
komende 2 weken zit het weer allemaal in de knoei
.Ach, medio volgende week wordt het al weer beter
Citaat van Citaat van mrijkhals, woensdag 8 mei 2013, 8:41 uur Ook goede morgen allemaal.
Nou nou, een leuk gebiedje komt schuin naar ons toe vanuit frankrijg zo te zien op meteox.
Als de koers juist blijft en het niet te veel uitsterft krijg zeeland een lekker pak te verwerken.
Ben benieuwd....Dat lijntje is meen ik het eerst frontje, en het frontje waar Kannegieter nu op wacht.
Die koers bljft wel maar ik zie de afeglopen uren alleen maar minder groot worden. Verdwijnen niet maar ik verwacht van dit front niet zoveel.
Citaat van Citaat van Denn, woensdag 8 mei 2013, 8:44 uur Ook Estofex laat van zich horen vandaag:Echter, KMI, KNMI, Noodweercentrale en Karim "Severeweatheroutlook.blogspot" geven niet of nauwelijks iets aan.
Noodweercentrale in Nederland wat harde wind voor de kop van Noord Holland, West-Friesland en het westen van Friesland (subtiel verschil), en in Belgie wat lichte (gele) onweer waaschuwingen zo tegen de avond.
Noodweercentrale staat altijd in de modus van 'liever voorkomen dan genezen' hoewel ze vorig jaar wel vaak negatieve ladingen over hun heen hebben gehad. Misschien zitten ze nu op een wat meer gelijker niveau als de K(N)MI boys....
Ik schat krap rond 12uur dat het boven zeeland ligt dus de maasvlakte is er niet ver vandaan, iets van 12:15 / 12:30 schat ik.
In dat geval zou de timing perfect zijn. Hopelijk wint het front nog in kracht en maakt het zeewater de boel flink instabiel. Al verwacht ik eerder het tegenovergestelde
Ik schat krap rond 12uur dat het boven zeeland ligt dus de maasvlakte is er niet ver vandaan, iets van 12:15 / 12:30 schat ik.
In dat geval zou de timing perfect zijn. Hopelijk wint het front nog in kracht en maakt het zeewater de boel flink instabiel. Al verwacht ik eerder het tegenovergestelde
De laatste radarbeelden gezien te hebben schat ik het een half uurtje eerder.....
Het bewolkingsfront komt nu zeeland al binnen is er denk ik al over een 30 /45 min bij de maasvlakte maar de kern pas over een uur....
Zie de radar van meteox, dan kan je het zo zien....
De laatste radarbeelden gezien te hebben schat ik het een half uurtje eerder.....
Het bewolkingsfront komt nu zeeland al binnen is er denk ik al over een 30 /45 min bij de maasvlakte maar de kern pas over een uur....
Zie de radar van meteox, dan kan je het zo zien....
t eerste front is een warmte front, alleen maar regen, daarna komt pas een koufront, en daarna nog 1tje, daar zou nog wat onweer op kunnen ontstaan vanmiddag, denk dat je daar eerder op zit te w8en dat zou i.d.d. wel eens 13.00 kunnen worden
t eerste front is een warmte front, alleen maar regen, daarna komt pas een koufront, en daarna nog 1tje, daar zou nog wat onweer op kunnen ontstaan vanmiddag, denk dat je daar eerder op zit te w8en dat zou i.d.d. wel eens 13.00 kunnen wordenUhhhhh ik zie maar 1 front op meteox, waar zie jij die andere dan ?
Overigens is het al flink aan het uitsterven zie ik,... hoop dat het ng wat opwarmt.
Uhhhhh ik zie maar 1 front op meteox, waar zie jij die andere dan ?
Overigens is het al flink aan het uitsterven zie ik,... hoop dat het ng wat opwarmt.Dat valt niet te zien omdat het eerst nog moet ontstaan die lijn die iedereen nou ziet is dit >>>:Knmi guidance: Voor het front uit ontstaan in het noorden ook in de middag buien, alle modellen berekenen dit. Kouw geeft een onweerskans van 20-30% in het oosten van het land tussen 09 en 15 UTC.
En wat richard bedoelt is dit: INDECS komt voor 15-21 UTC 40-70 % kans, Dan over vrijwel het gehele land. Ook Harmonie geeft een significante kans op onweer op het eerste koufront.
| Gewijzigd: 8 mei 2013, 11:41 uur, door Tatanka
En wat richard bedoelt is dit: INDECS komt voor 15-21 UTC 40-70 % kans, Dan over vrijwel het gehele land. Ook Harmonie geeft een significante kans op onweer op het eerste koufront.
Ah kijk,... okdan. Ja hou altijd van optische dingen dus dingen die ik daadwerkelijk kan zien en dat is ook wel eens d evalkuil zoals in dit geval
Dank je wel in iedergeval...
Jep, en 12:15 .... :o)
.... weer goed berekend van mezelf mag ik wel zeggen hahahahaha...... dank u dank u
.... weer goed berekend van mezelf mag ik wel zeggen hahahahaha...... dank u dank u
:-) inderdaad goed ingeschat!
:-) inderdaad goed ingeschat! lol,.....
Affijn,... nu beetje regen in Goes mag (nog) geen betekenis hebben eigenlijk....