zoals de kaarten er nu voorliggen en ze zijn annuniem zal je moeten wachten tot begin juni. totdan, te koud, te nat.
volgens frank deboosere van het KMI steven we af op één van de somberste lentes ooit. lijkt een trend te worden, sombere herfst, sombere winter, sombere lente, wat is het volgende sombere zomer.
start maar de herfsttopic maar op.
Voor vrijdagochtend;
Sneeuwkaartje
Koning Winter is echt helemaal knettergek geworden haha nou ik zal donderdagavond de sneeuwradar maar eens in de gaten houden en dat zo vlak voor de zomer nog wel | Gewijzigd: 20 mei 2013, 18:18 uur, door Sneeuwfit
Voor vrijdagochtend;
Sneeuwkaartje
Koning Winter is echt helemaal knettergek geworden haha nou ik zal donderdagavond de sneeuwradar maar eens in de gaten houden en dat zo vlak voor de zomer nog wel
denk dat 99.9% van de mensen dit weer niet leuk vinden, gezien de winter al lang genoeg was.
ik wil warm, zonnig weer met af en toe een knallend onweer.
ik wil warm, zonnig weer met af en toe een knallend onweer.Volgend jaar maar eens een gewone Nederlands winter die eind december, bij voorkeur na de kerst omdat we anders weer een witet kerst hype gaan krijgen, begint en medio februari de ergste streken er op heeft zitten, dan kan het vanaf begin maart gewoon warmer worden...
Hopelijk maakt de zomer dit goed! | Gewijzigd: 20 mei 2013, 22:23 uur, door Sneeuwlove
totaal in 24u : 25 L/m²
als je de GFS kaarten bekijkt wordt ik even depressief als de depressies boven ons, de ene koude bel na de andere tot ruim 350 u.
Als het deze is, kunnen we nog lang wachten.
-kaartjes-
Enigste positieve; Hij lijkt (zeer langzaam) op te schuiven naar het Zuiden. Nu hebben we lucht die komt uit het (N)NW. Dus koud en nat. Als het hoog zuidelijker komt te liggen, krijgen we weer Westen-winden. Nog steeds nat, maar toch minder koud.
Enigste positieve; Hij lijkt (zeer langzaam) op te schuiven naar het Zuiden. Nu hebben we lucht die komt uit het (N)NW. Dus koud en nat. Als het hoog zuidelijker komt te liggen, krijgen we weer Westen-winden. Nog steeds nat, maar toch minder koud.
ik heb liever dat hij doorschuift naar het oosten.
ik heb liever dat hij doorschuift naar het oosten.Maar dat wilt ie niet doen
We zijn trouwens niet de enigste die een koude lente hebben, Alaska, Oost en Centraal VS zitten in hetzelfde schuitje:
http://ak-wx.blogspot.be/