Mij hoor je nu niet klagen... stralende zon en nog maar een graadje of zo verwijderd van de gemiddelde max temp voor deze tijd van het jar.
Ook is de optie zondag en maandag regen in grote delen van nl nog open.Het kan ook heel erg mee vallen
Hier een kaartje voor de neerslag tot maandag.
http://www.plaatjesdump.nl/upload/206aeaa5afbe9e6bed15ff49c22d8fa2.gif
Ook is de optie zondag en maandag regen in grote delen van nl nog open.Het kan ook heel erg mee vallen
Hier een kaartje voor de neerslag tot maandag.
http://www.plaatjesdump.nl/upload/206aeaa5afbe9e6bed15ff49c22d8fa2.gifEhh, Pasen??
Maar goed, het "waterbom".
Ik heb eens wat verschillende neerslagkaartjes bekeken en ze zijn allemaal anders. ja het zal flink gaan regenen op vele kaartjes maar er zijn er maar een paar met een wat hogere intensiteit dan gewoon "flinke regen".
Gisteren of vanmorgen zag ik iets van "neerslagbom"of "watre"of "regenbom"in een landelijk nieuwsbericht. Toch heb ik in het verleden wel extemer kaartjes gezien en werd het geen "regenbom"genoemd
Allemaal wel weer een beetje overdreven, en je zult zien, het word zoals gewoonlijk een gewone dag, met hier en daar wat flinke regenbuien, niks uitzonderlijks. Nou, ehh, ik heb het woord hier voor het eerst gehoord, volgens mij al eerder dit jaar of zelfs vorig jaar al. Kweet niet meer. Maar ik weet niet meer of het nou regenbom of neerslagbom was... Sneeuwdump is meen ik ook hier op O-O ontstaan.
Geloof is ergens heilig van overtuigd zijn, zonder keihard bewijs. Nu kan ik wel een discussie op gaan voeren over religie maar daar is dit het forum niet voor.
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je ondanks het huidige weer nog steeds kunt geloven dat het wle goed komt met de zomer.
Er is overigens ook gen bewijs voor het tegendeel dus de veronderstelling dat het een rotzomer wordt is ook een "geloof".
Trouwens, wie zijn wij om te twijfelen aan een lange hete zomer als Anouk al zingt dat de mussen van het dak vallen?
Citaat van Anouk Birds falling down the rooftops
Out of the sky like raindrops
No air, no pride
| Gewijzigd: 16 mei 2013, 10:05 uur, door jcroon
Is de 0:00z run van vandaag. Maar klopt weinig van, denk dat GFS gister aan de borrel zat, want als je de pluim ziet voor die dag....
De laatste jaren zijn we ook wat verwend geweest in de lentes: 2011, 2010, 2009 weet ik nog goed. mooie lentes tot aan mijn verlof mooi weer, ook warmer. toen ik in verlof ging rond 20 juli regen, regen, regen en nog eens regen.
ik heb nu liever de regen en dat we een mooie zomer hebben.
De laatste jaren zijn we ook wat verwend geweest in de lentes: 2011, 2010, 2009 weet ik nog goed. mooie lentes tot aan mijn verlof mooi weer, ook warmer. toen ik in verlof ging rond 20 juli regen, regen, regen en nog eens regen.
ik heb nu liever de regen en dat we een mooie zomer hebben.Zie je ook in de gemiddeldes, april is (in België)gemiddeld de droogste maand met 53,4 mm. Mei heeft gemiddeld 66,5 mm neerslag. Dat is toch al een significant verschil van 13 mm (25% van aprils gemiddelde). En juli is statistisch gezien de natste maand van het jaar met 73,5mm.
Is de 0:00z run van vandaag. Maar klopt weinig van, denk dat GFS gister aan de borrel zat, want als je de pluim ziet voor die dag....
Je kunt misschien ook de pluim erbij zetten van GFS, dan zie je waarom
jupz dat vraag ik mij al wat jaartjes af.je moet een loep erbij nemen op de globe waar regenland leg.
en al die rotzooi moet idd over dit landje wat je nouwelijks kan vinden op de kaart.die verrekte jetstream zal wel weer niet goed staan. teveel bochten etc. ook las ik ergens weer dat er weer eens een blokkade was ontstaan.raar. want het is altijd ten nadele van ons. of je verrekt van de kou en als de zomer moet beginnen kan je onderhand waterlelies in je border doen plaas gewone perk goed whaa.wie weet wordt het weer beinvloed lolz zoals ik wel eens ergens heb gelezen. maar zal wel onzin zijn uhuhuhuhuuu.