Zaterdagochtend misschien wat sneeuw in de Ardennen:
Vandaag 25 graden in Noord-brabant en morgen 6( Ik heb diverse December/ januari dagen meegemaakt die warmer waren).
Hier komen we 0.6 tekort voor een zomerse dag | Gewijzigd: 25 april 2013, 17:50 uur, door Stefanv
Vandaag 25 graden in Noord-brabant en morgen 6( Ik heb diverse December/ januari dagen meegemaakt die warmer waren).
Het wordt een beetje een vreemde dag. Je kunt inderdaad zeggen dat het morgen maar 6 graden wordt maar als ik d epluim bekijk wordt het nog kouder, met name in de nacht..
Ja maar, da's de nacht temperatuur, overdag wordt het zes graden...
Als we de pluimen mogen geloven gaan we de vrijdag beginnen met temperatuur van rond de 12-13 grade. Niet slecht voor middernacht in april. Maar dan blijft het zakken. Vrij ongewoon dat de temperatuur hete hele etmaal blijft zakken.
Ik hbe het idee dat het een tikkie minder koud lijkt te worden dan we eerder p pluimne gezien hebben. Niet dat het wat uit maakt, genoeg reden tot klagen. En het gaat net geoeg regenen om te irriteren en te vervelen en van alles te verpesten maar ook weer niet genoeg om de neerslagtekorten aan te vullen...
Temp kaart Het is nu al afgekoeld tot 4° in de hoge venen en dus daar heb je vannacht wel kans denk ik. Er is nog een groot neerslaggebied boven de ardennen.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1