Ikke anders wel. voor ZO tot 18 april niet eens 15 graden. Maxima tussen 12-13 graden en met minima rond de 5
Vanaf maandag as. een toenemende kans op neerslag, maar ook dat kleine piekje op zondag 14 april doen me niet vrolijk stemmen.
De lente lijkt dus nog steeds ver weg.
| Gewijzigd: 5 april 2013, 10:20 uur, door Ossekop
Kaart: Weer.nl
je zal de enigste niet zijn denk ik,95%van de mensen hebben het er wel mee gehad nu,
ik zie temps van 14 graden,nog even volhouden dus.
De temperatuur om 17u vandaag
Dit zijn temperaturen die je in januari verwacht niet in april
edit: andere prent geplakt, de vorige veranderde met elke update
| Gewijzigd: 5 april 2013, 18:14 uur, door Sa'ke
De lente komt uiteindelijk heus wel, nog eventjes volhouden. Er komt vast een keer een eind aan de schuifpluim van dit jaar. | Gewijzigd: 5 april 2013, 16:22 uur, door Ries
De lente komt uiteindelijk heus wel, nog eventjes volhouden. Er komt vast een keer een eind aan de schuifpluim van dit jaar.
Dat hoor ik al vanaf eind Februari...
Run van gisterenavond voor Donderdagmiddag:
Run van vanochtend voor Donderdagmiddag:
13 graden kouder....
Nee hoor de eerst komende tijd nog geen Lente. | Gewijzigd: 5 april 2013, 16:45 uur, door Stefanv
13 graden kouder....
Nee hoor de eerst komende tijd nog geen Lente.
Komt omdat GFS in de 06z run van vandaag een flinke bak regen wordt berekend, gisteravond was helemaal geen neerslag berekend. Eens zien of het over een uurtje ook in de nieuwe run staat..
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
heeft iemand mis die vakman kaarten met neerslag wil ff weten hoe het zit daar
lekker zonnetje wat nu achter bewolking zit en 4,6 graden | Gewijzigd: 5 april 2013, 16:58 uur, door wesleylollol
13 graden kouder....
Nee hoor de eerst komende tijd nog geen Lente.
Komt omdat GFS in de 06z run van vandaag een flinke bak regen wordt berekend, gisteravond was helemaal geen neerslag berekend. Eens zien of het over een uurtje ook in de nieuwe run staat..
Ook de dag daarna in plaats van 14 tot 16 graden in het zuiden 8 tot 11 graden zonder neerslag( om 12UTC).. 13 graden verschil kan niet alleen door neerslag komen lijkt me. Zou wat zijn in de winter.. | Gewijzigd: 5 april 2013, 17:27 uur, door Stefanv
krijgen wij eigelijk nog wel lente...wij hebben wel vaker de lente overgeslagen dacht ik zo...
in mijn tijd maakte ik niet zulke gekkigheid mee.ik bedoel in mijn jeugd liep alles normaal,nu schuifd alles alleen maar op of we slaan het gewoon over. niet normaal dus....... | Gewijzigd: 5 april 2013, 19:20 uur, door Soesano god of thunder
13 graden verschil is iets wat veel maar als het flink doorgiet dan kan de temperatuur zeker zo'n 5 graden afnemen. In de nieuwe run van GFS trouwens weer wat hogere temperaturen nu zo'n 10/11 graden en het zuiden een graad of 14. Regen is ook minder geworden en is ook sneller weer weg. Vrijdag nu kortebroektemperaturen berekend.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
13 graden verschil is iets wat veel maar als het flink doorgiet dan kan de temperatuur zeker zo'n 5 graden afnemen. In de nieuwe run van GFS trouwens weer wat hogere temperaturen nu zo'n 10/11 graden en het zuiden een graad of 14. Regen is ook minder geworden en is ook sneller weer weg. Vrijdag nu kortebroektemperaturen berekend. Ik hoop zo enorm dat dit uitkomt.. Heb het gevoel dat ik niet serieus genomen word met deze naam
| Gewijzigd: 5 april 2013, 20:00 uur, door Stefanv
krijgen wij eigelijk nog wel lente...wij hebben wel vaker de lente overgeslagen dacht ik zo...
in mijn tijd maakte ik niet zulke gekkigheid mee.ik bedoel in mijn jeugd liep alles normaal,nu schuifd alles alleen maar op of we slaan het gewoon over. niet normaal dus....... ik vind zo iets ook niet meer normaal hoor. als je dat bekijkt tegen vroeger, toen hadden we LENTE toen hadden we ZOMER nu lijkt alles omgekeerd te zijn. en mensen vinden dit nog normaal, ik niet meer in ieder geval.. en naar het weer kijken doe ik ook niet meer, op elke zender is het wel verschillend en het is bijna nooit juist..