donderdag 11 april tot en met donderdag 18 april De eerste dagen houdt het wisselvallige weertype waarschijnlijk aan. Daarna vrij grote kans (60-70%) op een weertype met weinig neerslag en temperaturen rond of enkele graden boven normaal. Er is 30-40% kans op het aanhouden van het wisselvallige weertype met temperaturen rond normaal. Uitgifte: 04/04/2013 03.05 uur LT
Wat zou het toch mooi zijn als die 60-70% uitkomt!!! | Gewijzigd: 4 april 2013, 08:05 uur, door Denn
hou die rommel dan nooit op. heb me zakken ervan vol wha..
zullen de laatste vlokjes wel zijn denk ik zo....
zie naar het anderen uit. kan ik me terras doen etc.
kan nu ook wel begin april maar met dikke jas an brrrrr.
natuurlijk! het kan alleen maar koud zijn hier...
zeker de laatste jaren..en als het anderen seizoen moet komen kan je ene kano huren lolzz
of je loopt van ene op anderen dag weer met ene jas aan 10 gr verschil of zo.
maar we houden moet.als goed is en het is blijven staan dan komt de lente eraan en dat rijmd ook nog. | Gewijzigd: 4 april 2013, 11:00 uur, door Soesano god of thunder
ik heb liever zacht weer met regen dan ijskoud met zon
maar dat is wellicht persoonlijk.
weather without storms is no weather at all.
Dat kouder weer daar kun je je op kleden (regen ook daar niet van) maar die wolken en die buien zijn echte depressief-makertjes. Nee doe mij de zon maar laten schijnen, maar wel graag met iets minder straffe wind.
Helemaal mee eens! Gelukkig in het weekend na lange tijd weer dubbelecijfers mogelijk
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7