Alleen als we woensdagmiddag nog niets goed zien mogen we beginnen vaststellen dat we misschien niets gaan krijgen
Even ter zijde, moest die CAP zoveel hinderen door die -200. Kunnen de gebiedenvan de ardennen en stukje centrum dan niet getriggerd worden? Want de buien komen deels van die kant (volgens de kaartjes momenteel) | Gewijzigd: 15 juni 2013, 12:50 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Dan kan het nog alle kanten op gaan en ik hou het er op dat als we in de prijzen vallen, we nog praten over enkele complexen over enkele delen van het land , niet over heel Nederland in de prijzen. Voor onze hoek van het land is mijn ervaring dat met name de eerste buien van het jaar (zeg tot medio juli) hier links of rechts langs gaan. Meestal laten ze ons links liggen en gaan via Tilburg of oostelijker. Pas in de loop van de zomer schuift alles meer naar het westen.
PS, de laatste discussies gaan over maandag en ja, dan kunnen we woensdag wel stellen dat we op maandag wel of niet iets gehad hebben... | Gewijzigd: 15 juni 2013, 13:35 uur, door jcroon
http://luchtmachtdagen.portal.united4all.nl/index.php?option=com_customizer&view=player&id=46
On topic: Maandag ziet er steeds beter uit!!
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
http://luchtmachtdagen.portal.united4all.nl/index.php?option=com_customizer&view=player&id=46
On topic: Maandag ziet er steeds beter uit!!
Inlog gegevens??
on topic:
Ze weten het dus niet zeker, het veranderd met het uur voor volgende week.
Laten we het maar afwachten.
Onweer seizoen begint laat dit jaar in NL.
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8
http://www.defensie.nl/luchtmachtdagen/programma/
Wil ik ook wel weten...
Hoe hoger het cijfer rondom de blauiwe contouren, hoe meer kans...
ja de kans is weer verbeterd,een nog hogere cape
nu ook dinsdag een grote kans voor het zuidoosten(oost brabant en limburg) | Gewijzigd: 15 juni 2013, 17:52 uur, door Jenss
Ik zie alleen in Limburg een CAPE van boven de 700... Maaruhh, weet jij een site waarbij je kaartjes met de SRH-waardes kan zien?
Ik zie alleen in Limburg een CAPE van boven de 700... Maaruhh, weet jij een site waarbij je kaartjes met de SRH-waardes kan zien? stormcell.be en dan bovennaan op weermodellen drukken
het lijkt er trouwens op er serieuze cape komt op woensdag,trekt een nieuw thermisch laagje naar ons
| Gewijzigd: 15 juni 2013, 17:58 uur, door Jenss
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
Naja, hopen dat morgen de runs beter zijn want de kans van maandag is naar dinsdag aan het schuiven of verdwijnen....