Take me to your dealer
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Nee hoor, beetje oostwaarts opgeschoven.Even kijken wat er nu binnen komt. Het is wel opvallend dat het de laatste runs vooral ten oosten van ons is.
| Gewijzigd: 14 juni 2013, 00:20 uur, door jcroon
toch denk ik dat in een van de koudere berekeningen is,want de pluim ziet er goed uit,ook bij ec gaan heel wat leden voor 30 graden donderdag | Gewijzigd: 14 juni 2013, 12:27 uur, door Jenss
Ja oke, voor Belgie wel. Ik woon iets noordelijker.
Aangezien de CAPE waardes in het noorden veel zwakker zijn. | Gewijzigd: 14 juni 2013, 14:15 uur, door michaelvr
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Ja oke, voor Belgie wel. Ik woon iets noordelijker.
Aangezien de CAPE waardes in het noorden veel zwakker zijn.
ok ,ik begrijp het,maar in de 06 run val dat nog mee hoor,de vorige was zelfs alleen goed voor de ardennnen,er word in het noorden ook onweer berekent maar dan wel snachts met een niet zo hoge cape
dat vind ik pesoonlijk niet (buiten op afstand als de wolk oplicht)ik vind onweer vooral mooi door de wolkenluchten (schelfclouds,wallclouds,rolwolken,...)
snacht vind ik onweer nogal eng,behalve als het afstand is,dan vind ik het prachtig,ik herinner me toch 10 september 2011,wat was dat enorme bliksems op afstand
Overdag is het ook nooit zo leuk omdat je dan mestal moet werken.
De komende kansen zijn er nog steeds maar ik moet dan vaak aan een liedje denken:
Wel van toepassing op de kansen van volgende week.