Grote kans ?
mogelijk,want er ontwikkeld zich een hogedrukgebied ten noorden van ons en de lagedrukgebieden in het zuiden komen langzaam naar het noorden | Gewijzigd: 13 juni 2013, 07:51 uur, door Marga
Onweersdagen: 0
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
Het KAN MISSCHIEN 34 graden worden.
Om even onze weerman te citeren: het kan woensdag 18 tot 28 graden worden, onzekerheid troef.
iemand cape kaarten?
Cape kaarten kun o.a. zelf bekijken op weer.nl > accountje aanmaken > uitgebreid weer > weerkaarten > (ECMWF) > Cape aanvinken en voila.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
iemand cape kaarten?
Cape kaarten kun o.a. zelf bekijken op weer.nl > accountje aanmaken > uitgebreid weer > weerkaarten > (ECMWF) > Cape aanvinken en voila.
Als je op google GFS Benelux intikt ben je er meteen.
Zaterdag: Kings of Leon (u weet wel, van S.. met die Kale), 30 second fom Mars (of was het to Mars?), Graveyard
en Zondag: Green Day, Triggerfnger...
Maar geen onweer zolang er volk op het veld is of in de tentjes graag
dat is nu net het probleem,ik heb een acountje op weer.nl aangemaakt,maar telkens als ik op inlioggen druk,verandert mijn wachtwoord dat ik had ingegeven en komen er veel meer bolletjes staan,en dan zegt hij dat mijn wachtwoord verkeerd,terwijl ik zeker weet dat die juist is(met e-mail aangevraagd)
ik snap dat echt niet | Gewijzigd: 13 juni 2013, 07:52 uur, door Marga
Dat er meer bolletjes komen heb ik ook, maar toch log ik in. Misschien is je gebruikersnaam niet correct, als het echt niet lukt is het misschien beter als je een nieuw account aanmaakt en dat je de gebruiksnaam + wachtwoord laat onthouden door je browser, dit heb ik ook bij google chrome.
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
ok zal ik doen
huh,nu log ik in met mijn oude gebruikersnaam om het nog eens te proberen en het lukt?vreemd
ec is dus ook minder,toch nog even 2000 cape in limburg | Gewijzigd: 13 juni 2013, 07:52 uur, door Marga
Lees al (ruim) 2 jaar mee dus ik dacht zal hier ook maar even een accountje aanmaken.... Ziet er redelijk uit toch voor volgende week?
Namens de gehele crew van harte welkom op onweer-online!
Onweersdagen: 0
Mijn gevoel zegt dat dinsdag of woensdag met dat soort temperaturen de eerste echte onweersdag van dit jaar gaat worden. Dagen zoals deze zo
plotseling gaan in dit land gewoon haast niet ongestraft. Alhoewel er op deze dagen volgens de voorspellingen zowat geen cape is.
Even afwachten nog dus.
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1