GFS wordt doet 4 keer per dag een run. Dus 4 keer geupdate.
ten opzichte van de run die eerder dit topic getoond is.
Hoezo "weinig van overblijft"??
Ik zie maar genoeg. het is alleen een beetje verschoven qua lokatie. En dat zal het de komende dagen nog wel blijven doen, en wie weet ook qua tijd (zou me goed uitkomen, ik zit dinsdag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in vergaderingen).
Overigens zit ik nu terug te kijken en de eerste kaarten met hoge cape's volgende week waren voor zondag en later voor inderdaad voor de woensdag, toen werd het de vrijdag en nu weer de dinsdag. de zondag is gewoon inder geworden en dat is met bv een Pinkpop misschien maar goed ook. Met het ok op publieke veiligheid met al die festuvals die gaan komen misschien mar beter geen noodweer in en om het weekend de komende maanden
Onweersdagen: 0
met bv een Pinkpop misschien maar goed ook. Met het ok op publieke veiligheid met al die festuvals die gaan komen misschien mar beter geen noodweer in en om het weekend de komende maanden
Helemaal mee eens. Hoewel ik zelf wel zin zou hebben in een heerlijke onweersbui.
Vanaf maandag verwachten we zonnige perioden en enkele wolkenvelden. Het wordt geleidelijk warmer met maxima tussen 20 en 25 graden in het centrum. Er zijn indicaties dat we woensdag zelfs temperaturen rond 30 graden zouden kunnen krijgen. Vanaf dinsdag vergroot de kans op buien en onweer.
Mijn glazen bol zegt me in de periode van maandag tot vrijdag (met opschuiven naar zaterdag mogelijk) mogelijkheden van (zwaar) (nood) weer in het gebied tussen Zuid Franrijk en Wit Rusland in. Ik durf nog niet te zggen op welke schaal een en ander zal zijn.
daar heb je helemaal gelijk in,ik ben er toch vrij zeker van dat er iets gaat gebeuren,het staat er nu toch al een tijdje op
Geeft allemaal niets, de meest favoriete bezigheid hier is toch `nowcasten`.
nou nog veels te vroeg om je aan de runs vast te pinnen, en vooral onnodig om negatief te zijn erover, gewoon lekker afwachten.