Kaart: Buienradar Niet genoeg eigenlijk... Althans wat betreft natuurbrandgevaar. MIsschien een dagje wat minder gevaar maar meer zal het niet zijn. En dan nog "misschien"
Ik heb nog nooit sneeuw meegemaakt op me verjaardag.
Beste cadeautje ooit!
Gefeliciteerd!!
Tot 7 april rond de 5 graden...
Overigens is het hier weer lekker an het gaan, al 5 graden en zon!!! Zo'n dag dat als je hem in februari of zelfs begin maart zou hebben je het gevoel zou hebebnd at het voorjaar er echt aan komt! | Gewijzigd: 30 maart 2013, 14:10 uur, door jcroon
uitslapen.alleen de ingang van de wintertijd biedt het voordeel 'uitslapen'. Dus wat is het voordeel van dat nu de zomertijd in gaat (of niet)? Geen! Zeker omdat het verre van zomers te noemen is momenteel. Ik draai me nog een keer om in mijn winterholletje, waar ik een uur minder in kan blijven liggen...
Ik blijf morgen gewoon ff liggen... Hoef toch pas om 11 uur in de paasmis te zitten en dan Ronde van Vlaanderen kijken.
Ik heb nog nooit sneeuw meegemaakt op me verjaardag.
Beste cadeautje ooit!
Gefeliciteerd!!
Tot 7 april rond de 5 graden...
Bedankt Sneeuw en Markietje
en zie de pluim weer duiken die ries poste .
dus dacht ik oeiiiiii dat gaat weer de verkeerde kant op richting?? pinksteren .
| Gewijzigd: 31 maart 2013, 14:41 uur, door jurrie
heb het wel gehad dat geneuzel met die kou.wordt nu irritant zo n beetje.
ik zie liever eind april en dan mei in de eerste gevechten boven ons hoofd met flinke onweer etc
plaas dit gedoe met elke dag koud en eentonig weer bah.wie weet wordt het weer eens tijd als er oneer komt dat hele huis zonder stroom zit wha. de aardlek slaat er dan uit. stroom komt er binnen via mijn atennes lolz.wie weet sta ik wel onder de douche.. ooid een keer gebeurt. klets boem alles donker kon in mijn vlees pyama naar beneden. en ja onweer komt met regen. al weken loop ik met een pijnlijk gelaat door de droge lucht.irritant.laat het maar snel afgelopen zijn dit weer,want een gevecht boven ons hoofd met flitsen en anders toch veel spannender dan dit irrri gedoe