http://youtu.be/fiDCBKyRHuc | Gewijzigd: 30 maart 2013, 09:33 uur, door Sanwa
Thnx, ziet er goed uit op LT, maar die word dan sterk in twijfel gesteld door de eensgezindheid op MT die dan weer veel te koud is.... Zou er dus niet van op kijken moest de warmte weer opschuiven naar achteren..
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Opvallend blijft toch hoe koud het blijft voor de tijd van het jaar, enkel op LT gaat er 1 lid richting 20 graden (het kan dus )
Nog opvallender: het blijft droog en nog eens droog, als ik dan lees van de natuurbranden zou het wel eens een dagje mogen regenen! Plus, stel, ik zeg wel stel dat we een hete droge zomer hebben, zou er wel eens een watertekort kunnen optreden plus hele lage rivieren, slechte oogsten...... (ik zeg wel stel )
maar dit jaar heeft de winter net als vroeger een lange adem tot hoogst waarschijnlijk mid april,
mijn vraag is: heeft de afgelopen 3 jaar er een verandering voor gedaan zo dat wij weer de winters terug krijgen van vroeger, en zo ja wat gaan wij dan tegemoed
is dit allemaal te danken aan klimaat? of toe name van zonne vlekken?
maar dit jaar heeft de winter net als vroeger een lange adem tot hoogst waarschijnlijk mid april,
mijn vraag is: heeft de afgelopen 3 jaar er een verandering voor gedaan zo dat wij weer de winters terug krijgen van vroeger, en zo ja wat gaan wij dan tegemoed
is dit allemaal te danken aan klimaat? of toe name van zonne vlekken? De jaren ervoor waren gewoon vrij uitzonderlijk. En echt strenge winters hebben we nu ook niet gehad he
Vorig jaar 2 weekjes koude, jaar ervoor ook zoiets.
Hou onbetrouwbaar hij ook is na een dag of 5... maar krap 10 graden (als ie het uberhaupt haalt) medio April is toch gewoon verschrikkelijk!?
Vrouw ds huizes is een week later jarig en ik kan me toch nog dagen voor de geest halen dat we tegen de 30 graden aan zaten. Nu is dat wel weer een ander uiterste, maar toch. Vele malen liever een stralend zonnetje, korte broek en pilsje in de hand, dan dikke jas, mutsje op en jou gaan staan te lijden. | Gewijzigd: 30 maart 2013, 10:53 uur, door Ossekop