Slaaplekker
Maar ik denk toch dat het begin/midden volgende week wel boven 10 graden gaat komen, is ook positief want met dit weer kan je nauwelijks of niet buitenkomen (alleen moet je dan wel buiten als het school is :/ ). Niet dat ik de sneeuw en koude beu ben maar ik wil gewoon eens deftig naar buiten kunnen zonder erover na te moeten denken van 'de wind zal weer te veel zijn', 'het is weer te koud', 'ik kom vandaag denk ik niet buiten' etc....
Denk dat meerdere mensen ook dit gevoel hebben?
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik vind deze zelf iets handiger http://wetter3.de/
Wel Duits, maar je vind je weg wel.
De lage landen krijgen een continentaal klimaat hé.
zolang dat er die blokkade er is, zal je winden krijgen uit oostelijke richten en deze zijn nu nog steeds friskes.
zolang dat er die blokkade er is, zal je winden krijgen uit oostelijke richten en deze zijn nu nog steeds friskes.
Inderdaad, maar de oostenwind zal toch wel keer opgewarmd moeten zijn. De koning winter is helemaal gek geworden. Laten we dan maar hopen dat dezelfde oostenwinden de aankomende maanden juist de zomerse warmte mee zal brengen. | Gewijzigd: 27 maart 2013, 07:22 uur, door Marga
wel te hopen ,want de aardappels moeten de grond weer in, anders moeten we straks walvissen jagen.
deze komen nu al op de kust voor,dus wie weet wat er gaat gebeuren | Gewijzigd: 27 maart 2013, 07:22 uur, door Marga
Inderdaad, maar de oostenwind zal toch wel keer opgewarmd moeten zijn. De koning winter is helemaal gek geworden. Laten we dan maar hopen dat dezelfde oostenwinden de aankomende maanden juist de zomerse warmte mee zal brengen.
tja met deze hoop sneeuw in het oosten zie ik ze toch niet snel opwarmen.
Daar ben ik het dan ook weer mee eens, maar de enige reden dat ik dit niet meer leuk vind is de wind en de bewolkte dagen.... Zon en koude mag, maar geen wind en grijze dagen... :/
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
is ook waar.
wat mij wel opvalt: ik heb 2 roodwangschildpadden en die slapen jaarlijks van november tot medio maart. Ze doen jaarlijks aan hun winterslaap.
Ze staan trouwens in mijn kelder in het donker, vorig jaar rond 15 maart waren ze al heel actief en kropen al rond in hun bak. tot op vandaag liggen ze nog steeds te slapen. voelen zij iets dat het nog een tijdje zal duren????
De temperatuur in de kelder ieder jaar gelijk tussen de 10 a 11 graden. | Gewijzigd: 26 maart 2013, 23:12 uur, door orioner
Mee eens, ik heb totaal geen problemen met winterweer. Het is alleen dat ik de zomer graag eens weer wil zien met veel zon :-)
kurkdroog??? hier is het nog steeds op veel plaatsen 1 monderige boel.
Ohja en iedereen heeft het over de koude pluimen maar kijk eens hoe droog ze zijn, en dat blijft zolang er oostenwind is
| Gewijzigd: 27 maart 2013, 07:23 uur, door Marga