Edit: Dankzij google een site gevonden, http://www.lenntech.nl/calculators/gevoelstemperatuur.htm.
Om 9u hadden de hoge venen een gevoelstemperatuur van -28.73 (-6°C, 22m/s wind). | Gewijzigd: 24 maart 2013, 10:15 uur, door Sa'ke
Wederom machtige sneeuwduinen van een centimeter of 2 à 3.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Wederom machtige sneeuwduinen van een centimeter of 2 à 3.
Serieus? Hier een stuk meer dan..
Tact. -2.3!! | Gewijzigd: 24 maart 2013, 11:04 uur, door Stefanv
hoe verwacht je dat die bui ooit in Mechelen komt? Hij gaat recht richting ZUid-Limburg en dan naar t noordwesten..
hoe verwacht je dat die bui ooit in Mechelen komt? Hij gaat recht richting ZUid-Limburg en dan naar t noordwesten..
ik denk wel dat hij westelijker gaat dan de vorige buien
Tact. -2.3!! Yja, ik heb me de afgelopen maanden wel meer dan eens afgevraagd of Zeeuws-Vlaanderen wle bij de rest van het land hoort en geen Siberische enclave is.
Raar, temperaturkaarten geven aan dat ik nog net in de vorst zit, niet veel maar toch. Toch smelt de sneeuw gewoon weg. Misschien dat d eharde wind wrijvingswarmte ontwikkelt . Jammer van het oprukkende wolkendek vanuit het zuiden (zonder noemenswaardige sneeuw). Ik had vanmorgen stille hoop dat de opklaringen vanuit het noorden juist zuidwaarts zouden gaan
Citaat van Citaat van jenssweerts, zondag 24 maart 2013, 11:49 uur
ik denk wel dat hij westelijker gaat dan de vorige buienWestelijker zal niet genoeg zijn, het zal veel , heel veel westeljker moeten zijn wil je er nog wta van kunnen zien.
| Gewijzigd: 24 maart 2013, 12:15 uur, door jcroon
o yeah make my day....worden mijn koi ook eens een keer wakker.. zal tijd worden.
nu maar kijken of het langer aan blijfd dan maar een paar dagen zoals begin deze maand.
een deel van de lente is al naar de knoppe met dit weer. maar we wachten geduldig af...
wij lente liefhebbers komen ook wel aan onze trekken...
nu maar kijken of het langer aan blijfd dan maar een paar dagen zoals begin deze maand.
een deel van de lente is al naar de knoppe met dit weer. maar we wachten geduldig af...
wij lente liefhebbers komen ook wel aan onze trekken...ach , we hebben een paar dagen "voorlente" gehad. En, lente of niet, kou hoort een beetje bikj maart