Ik zou hem aanraden lekker thuis te blijven.
Zaterdag is het trouwens de wandeltocht, het wat sneller lopen is op zondag.
Alle gekheid op een bevroren stokje:
zaterdag temperatuur
wind:
zondag temperatuur
zondag wind:
GFS ietsje minder kou en misschien ietsje meer wind...
zeg 7 à 8 m/s bij o graden, geeft een gevoelstemperatuur van -6, kouder als je tegen de wind in loopt.
Ook al is het geen -5 en - 15 (da's denk ik in de tijd dat het parcours te donker is om te lopen), toch oppassen....
Ondanks alles:Citaat van Citaat van sneeuw, donderdag 21 maart 2013, 15:49 uur Ik wil deze toch even met jullie delen....:P:Pis tie leuk
En die uit de Telegraaf, je zou er Republikein van worden..
Ik zag hem ook al, mijn tekst was "hehe, eindelijk".
Wel oppassen met dergelijke hoge temperaturen
De verwachte sneeuwval Belgie wordt nu weer dikker in de run, met name West-Vlaanderen en natuurljk ok weer de Ardennen, voor Nederland de meeste kansen voor Zuid-Limburg en , Sneeuw, ben je wakker? Zeeuws-Vlaanderen. Rest lijkt magertjes of niets.
Meeste voor de nach van Zaterdag op zondag.
Echhter zondag ook hogere temperaturen volgens GFS dus er zal wel wat wegsmelten
sneeuwdek zondag ochtend
en zondagavond
| Gewijzigd: 21 maart 2013, 18:29 uur, door jcroon
Ik zag hem ook al, mijn tekst was "hehe, eindelijk".
Wel oppassen met dergelijke hoge temperaturen
De verwachte sneeuwval Belgie wordt nu weer dikker in de run, met name West-Vlaanderen en natuurljk ok weer de Ardennen, voor Nederland de meeste kansen voor Zuid-Limburg en , Sneeuw, ben je wakker? Zeeuws-Vlaanderen. Rest lijkt magertjes of niets.
Meeste voor de nach van Zaterdag op zondag.
Echhter zondag ook hogere temperaturen volgens GFS dus er zal wel wat wegsmelten
sneeuwdek zondag ochtend
en zondagavond Ik ben wakker
Hier nog een kaartje voor jou
| Gewijzigd: 21 maart 2013, 19:46 uur, door Stefanv
http://www.nu.nl/algemeen/491756/koudste-nacht-ooit-in-maart-gemeten-video.html
http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/3408621/2013/03/13/Koudste-13de-maart-in-Belgie-sinds-1845.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS
Ajb.
Even 1 kleine opmerking, onthoud wel dat 20 graden als gemiddelde maximum temperatuur pas wordt gehaald mid en eind juni, hier in Nederland. In de praktijk wordt dit vaak véél eerder gehaald en zijn "zomerse dagen" (25 +) niet onmogelijk. Maar stel dat de lente/zomer van 2013 érg gemiddeld zou verlopen. Dan zouden we de eerste 20er pas kunnen verwachten op 21 juni.
In de praktijk zal dit waarschijnlijk niet gebeuren, maar stel.
bach, die winter en kou begint serieus op zijn zenuwen te werken.
Het hoog dat de naam JILL heeft gekregen is eerder het uitknijpen niet waar. Aantal dagen geleden nog boven de noordzee, nu zie ik alleen wat niemandland met wat hogere luchtdruk en een laag dat over het noorden van frankrijk trekt, zal mooi weer worden zekers. | Gewijzigd: 22 maart 2013, 08:06 uur, door orioner