Edit: gaat nipt worden voor Atnwerpen( ten zuiden), maar voor West -Vlaanderen, grens België/Nederland en Limburg (Nederland) ziet het er goed uit momenteel. Alleen zal het niet lang blijven liggen, maargoed, sneeuw is sneeuw he
| Gewijzigd: 19 maart 2013, 22:50 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Edit: gaat nipt worden voor Atnwerpen( ten zuiden), maar voor West -Vlaanderen, grens België/Nederland en Limburg (Nederland) ziet het er goed uit momenteel. Alleen zal het niet lang blijven liggen, maargoed, sneeuw is sneeuw he
Hmm, ik twijfel toch voor West-Vlaanderen, net daar geeft het KMI gewone regen uit. (Is daar ook meestal iets warmer in de winter)
Sneeuw wordt hier inderdaad nipt, maar gelukkig zit ik iets noordelijk dan jij
Wens je in ieder geval geluk met de sneeuw morgen, mag deze winter niet klagen, heb al veel sneeuw gezien. In de Ardennen heb ik ook met 70 cm sneeuw gezeten maar ben hem nog altijd niet zat . Alles wat valt is mooi meegenomen, en morgen zullen we maar zien wat er van terecht komt,. Persoonlijk verwacht ik niets, maar aangezien de temperatuur hier al onder nul is op 2 a 3 m hoogte, moet het misschien dan toch nog goed komen
Woensdag 06 u:
Woensdag 9 u :
Woensdag 12 u :
Woensdag 15 u:
Woensdag 18 u:
Edit: KMI waarschuwing:
Van 20/03 07u tot 20/03 21u : Vandaag woensdag verwachten we sneeuwval op de Ardense hoogten en tijdelijk regen of sneeuw elders.
Volgende sneeuwhoeveelheden worden verwacht tussen 7u en 19u (plaatselijke afwijkingen zijn mogelijk):
West-Vlaanderen: 0-2 cm
Oost-Vlaanderen: 0-3 cm
Henegouwen: 0-1 cm
Vlaams- en Waals-Brabant: 0-2 cm
Antwerpen: 0-5 cm
Limburg: 0-5 cm
Namen: 0-1 cm
Luik: 1-6 cm
Luxemburg:0-3 cm
De wegen kunnen lokaal glad zijn. | Gewijzigd: 20 maart 2013, 08:17 uur, door Sven