Heb ik jou niet al een aantal keren horen zeggen dat je de sneeuw moe bent en hunkert na de lente. Begint nu momenteel flink te sneeuw. Beste bui hier in Noord Limburg.
jep, daar moest ik net doorheen, Snelweg was gewoon weer ouderwets wit! Het ging best hard. Nu trekt de bui naar horst, kan ik hem nog een keer beleven ha ha!
Voor de week daarna ook nog niet volgens GFS En ja de zomer zal ook wel een keer komen..
Dwarrelen? Ik liep net buiten toen het echt even losging. Ik leek net de verschikkelijke sneeuwman. Overigens was het ook vermengd met korrelsneeuw.
Dwarrelen? Ik liep net buiten toen het echt even losging. Ik leek net de verschikkelijke sneeuwman. Overigens was het ook vermengd met korrelsneeuw.
Kan lokaal soms veel verschillen. Zie je wel weer.
Voor de week daarna ook nog niet volgens GFS En ja de zomer zal ook wel een keer komen..
Jaja alemaal lange termijn, de optimist (en realist!!) in mij zegt dat alle doemLT kaarten en pluimen opeens niet meer kloppen en dat wie weet wel deze LT kaart over een weekje of zo helemaal is ingehaald door een nieuwe ontwikkeling, en die is gewoon veel warmer, want kouder kan niet meer....
Overigens is zo'n kaart ook maar volgens de berekening van 1 lid en de meeste leden voor die dag zijn warmer, zelfs leden die overdag boven de 15 uitkomen.
En anders duik ik in het kippenhok van de buren en ga er 1 offeren aan de weergoden.
| Gewijzigd: 14 maart 2013, 15:24 uur, door jcroon
Nee hoor hier in het hoge noorden schijnt gewoon de zon al de hele dag Het is hier inderdaad best koud ook met de zon er bij