Neerslagkaartjes: Wetter24 en Raintoday
Dank u, net waar er een lang smal gat zit in de neerslagband staat de pijl dat het naar hier komt = weinig sneeuw
Neerslagkaartjes: Wetter24 en Raintoday Thnx
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik gun het iedereen van harte. Maar ik denk zelf dat het boven noord Belgie al steeds meer naar het oosten zal trekken dan NO waarts.
Ik gun het iedereen van harte. Maar ik denk zelf dat het boven noord Belgie al steeds meer naar het oosten zal trekken dan NO waarts.
Me broertje zit zuidelijker dan me. In de omgeving van Sittard. Volgens hem is laag daar zoon 4 a 5 cm ongeveer 1 uur geleden. Dat is toch al een serieus sneeuwdekje in mijn ogen. Maar het ergste moet nog komen. Althans daar ga ik vanuit.
De maandag 18Z is nog niet binnen, maar als je ziet hoe alles hoe noordelijker het komt, hoe meer naar het oosten beweegt verwacht ik een doorzetting van deze trend
De maandag 18Z is nog niet binnen, maar als je ziet hoe alles hoe noordelijker het komt, hoe meer naar het oosten beweegt verwacht ik een doorzetting van deze trend
Is al lang binnen! Alleen nog niet op weeronline. Is stukje noordelijker nieuwe run.