Dit is de zone waar ze het gisteren over hadden en toen zeiden dat dit met weinige betekenis ons land via het O-NO zou verlaten en dat pas vannacht de "echte'" zone ons zou naderen, alleen zou ik niet weten hoe deze overtrekt, recentere en ook oudere modellen laten al een hele tijd tussen 5 en 10 cm zien zoals je zegt, maar verwacht toch ook uitzonderingen( zowel positief als negatief) Want moet maar 50 km naar onder of boven gaan en we pissen gezamelijk naast de pot, of we worden gezamelijk in de watten gelegd Momenteel op de kaarten dus zowat van beide vind ik de tweed zone is denk ik die dunne maar zeer hevige zone boven frankrijk,die zal botsen met deze zone waardoor heel deze zone zal activeren
zeer vreemd,sneeuwt het daar dan zo hard,hier blijft het amper op de grond liggen
Op dit moment sneeuwt het hier.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
zeer vreemd,sneeuwt het daar dan zo hard,hier blijft het amper op de grond liggen
Het sneeuwt nu fijn door ja, ik moet er wel bij zeggen dat het maar een minimum laagje is op de vluchtstrook en linker rijstrook. Tevens word het nu toch wel wit in me tuin en de oprit etc.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
In Leuven begint de stop wel al wit te worden maar hier ligt hoogstens een halve centimeter. Wel wordt de sneeuw door de wind door de straten geblazen.
Echt ijzig koud. Vannacht belooft veel