Wel grappig eigenlijk. Juist winterliefhebbers "klagen"over de komende kou. Ik als niet winterlefhebber ben er ook niet blij mee, zo eerlijk ben ik wel, maar als erkend Lente en zomerliefhebber (goed, een onstuimige herfst mag ook) weet ik dat de winter wel voorbij is maar met enig berusting bekijk ik de koude in de pluimen, ik weet dat het in maar (en april) nog vaak fris kan zijn... zucht... het is niet anders.
FF wat anders, ook op deze mooie dag Zeeland, de koudste? Zoals het d eafgelopen winter vaak "het meeste winter" had? Zou het komende (na-)zomer ook nog eens de meeste onweer krijgen?
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Fijne avond iedereen.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Kan iemand mij een prognose geven voor volgende week vrijdag (15 maart).
We (brandweer) hebben een oefening met de Luchtmacht (helikopters) en daarbij is droog weer erg belangrijk voor ons.
Verder mijn complimenten voor jullie site en reacties. Ik maak er veel gebruik van.
Groet,
Frank
Kan iemand mij een prognose geven voor volgende week vrijdag (15 maart).
We (brandweer) hebben een oefening met de Luchtmacht (helikopters) en daarbij is droog weer erg belangrijk voor ons.
Verder mijn complimenten voor jullie site en reacties. Ik maak er veel gebruik van.
Groet,
Frank
Dat is nog 10 dagen ver weg, dus eigenlijk geen pijl op te trekken. Pluim gaat wel tot die dag, dus geeft een "indicatie" maar kan nog vaak veranderen.
Zaterdag 15:00
Zondag 0:00
Zondag 15:00
Kaarten: Weer.nl
In Nederland is sneeuw en ijsdagen gewoon volop winters ( Ik snap wel wat je bedoelt).
Nu nog even genieten want aan de pluim te zien kan het wel eens lang gaan duren..
Hoe dan ook er zullen een heleboel mensen gaan vloeken omdat ze hun zomer velgen en banden weer onder de auto hebben gelegd en naar de carwash zijn geweest.
Tact. 16.3 | Gewijzigd: 6 maart 2013, 13:33 uur, door Stefanv
Dan maar een paar dagen thuis blijven of op de fiets naar het werk