Nee, we houden het eerlijk, tot -15 en niet kouder is toegestaan!
We zullen het gewoon niet over de temperatuur hebben
Van de laatste drie dagen. Eergisteren boven en vandaag onder met gelijke dagen onder elkaar en dezelfde schaal.
Op de pluim van vandaag zien we vrijdag de spreiding al toenemen. Het gemiddelde en de mediaan zijn daarna gedaald t.o.v. de andere pluimen. Volgende week komen die op een aantaldagen onder nul. Het aantal leden dat voor kouder gaat is danook groter. Dat is niet waar we op zitten te wachten in de lente. Helaas. Maar het kan nog alle kanten op!
Maar gewoon even genieten van de dagen die we nu hebben, temperaturen schieten alweer lekker omhoog. Even een attentiepuntje het warmte record van 5 maart staat op 18,2 graden gemeten in 1920 in Maastricht. Betwijfel natuurlijk wel dat dit gehaald wordt, maar dacht ik zeg het even. Tenslotte is hetzelfde Maastricht nog 5,4 graden verwijderd van dit record. (Dit was het geval tijdens de meeting van 11:00 uur) | Gewijzigd: 5 maart 2013, 11:20 uur, door Delta
Hier heb ik een tijdje op zitten wachten.
Al is het misschien niet van lange duur tis volop genieten nu.
En we leven nu toch ?!
Net lekker me de honden naar het park geweest.
Gewoon lekker vestje aan en het is prima te doen.
Beesten lekker rennen en ik relaxed op een bankje met een peuk.
Oke en af en toe een stok gooien haha.
Hier aan de overkant hebben de bomen al behoorlijk wat knoppen.
De overgang is dus duidelijk zichtbaar aan de natuur.
Al komen er wat koude dagen als dit al door zet natuurlijk zal het toch snel voorbij zijn denk ik.
Maar dat ik maar puur gevoel, geen bron dus.
Geniet vandaag allemaal, Ik ga lekker buiten mn wasje ophangen.
Morgen ook nog een gelukkig, alleen morgenochtend even wat bewolking maar in de middag weer regelmatig de zon en opnieuw lenteachtige temperaturen. Helaas komt er donderdag verandering aan. Eind van donderdagochtend komt er meer bewolking en later op de dag kans op af en toe een spatje regen, die veroorzaakt wordt door de 2 fronten die op Nederland afkomen. Vrijdag en het weekend lijkt het wisselvallig weerbeeld aan te houden. Af en toe een buitje en tussendoor af en toe een knipoog van de zon, echter wel iets frisser. Ben benieuwd of er vrijdag nog onweer komt. GFS heeft het al een paar dagen van de kaart af, al wordt er nog wel steeds een lichte onstabiliteit gemeten volgens GFS.
Donderdag
Vrijdag
Lichte onstabiliteit vrijdag
Kaarten: KNMI en Weer.nl
Bron: KNMI
Ik denk dat er heel veel dagrecords verbroken zijn vandaag!
Hier om 15:42 tact 17.7! | Gewijzigd: 5 maart 2013, 15:43 uur, door Stefanv
Maar nog belangrijker, wat een heerlijk weertje vandaag. Heb het wel gemist, ik ben postbezorger en dat vandaag geen straf!
Hier onder de voorlopige extremen van vandaag in Nederland.