koude op komst in maart
Edit Sanwa: Plaatje even erbij gezet | Gewijzigd: 26 februari 2013, 18:18 uur, door Sanwa
koude op komst in maart
Edit Sanwa: Plaatje even erbij gezet
Naar 1 lid kijken is niet slim...
Nee hoor we rollen de lente in de komende tijd Benieuwd wanneer de eerste 15+ gehaald word!
Bewaar deze kaart maar voor December! Dan is de 11 stedentocht een feit haha.
Grtzz | Gewijzigd: 26 februari 2013, 18:56 uur, door Stefanv
De hoofd wegen zijn redlijk vrij op fietspaden na nogaltijd slecht of onbegaanbaar altans in heerlen.
PLat gerden sneeuw schat ik tussen de 5 a 10 cm.
Sneeuw die nog onaangetast is licht tussen de 10 a 18 mijn achtertuis was vanmiddag nog de 17 cm haalbaar van de 22 cm.
dus nog meer dan genoeg sneeuwpret voor de kids
Lees even de tekst van KNMI:
Boven het noorden en noordwesten zijn brede opklaringen aanwezig. Elders is het bewolkt. Komende uren breiden de opklaringen zich langzaam zuidwaarts uit waardoor ook in het midden af en toe de zon tevoorschijn komt. Het zuiden houdt het vandaag waarschijnlijk bewolkt. De maxima lopen uiteen van 1 a 2 graden onder de wolken tot circa 5 graden in opklaringsgebieden. De wind is matig uit noord tot noordoost.
Lees even de tekst van KNMI:
Boven het noorden en noordwesten zijn brede opklaringen aanwezig. Elders is het bewolkt. Komende uren breiden de opklaringen zich langzaam zuidwaarts uit waardoor ook in het midden af en toe de zon tevoorschijn komt. Het zuiden houdt het vandaag waarschijnlijk bewolkt. De maxima lopen uiteen van 1 a 2 graden onder de wolken tot circa 5 graden in opklaringsgebieden. De wind is matig uit noord tot noordoost.
Ja dat is toch vreemd.. Ze gaan er zelf al vanuit dat het zuiden het waarschijnlijk bewolkt houdt maar zetten wel 5 graden in hun kaartje? En in het noorden waar er nu opklaringen zijn is het maar 3 graden inplaats van 6.. Toch grote verschillen vind ik.
Mc zit er een stuk dichter bij.. | Gewijzigd: 27 februari 2013, 13:40 uur, door Stefanv
Mc zit er een stuk dichter bij.. Ondertussen is het plaatselijk al 4,5 graden geworden.
En hun kaartje klopt inderdaad niet echt met hun tekst Citaat van jenssweerts sneeuw in limburg zal nog wel tot het weekend blijven liggen denk ik In de Ardennen bedoel je denk ik?
Mc zit er een stuk dichter bij.. Ondertussen is het plaatselijk al 4,5 graden geworden.
En hun kaartje klopt inderdaad niet echt met hun tekst Citaat van jenssweerts sneeuw in limburg zal nog wel tot het weekend blijven liggen denk ik In de Ardennen bedoel je denk ik?
nee ik bedoel nederlands limburg,ardennen ook natuurlijk