Nu ik mijn koffie op heb zie ik dat het nog steeds sneeuwt maar ik gellof niet dat ik heb ooit heb meegemaakt dat een sneeuwbui van 10-11 uur zo wienig sneeuw heeft opgeleverd. Of zou het ook een paar keer niet gesneeuwd hebben. Steeeds als ik kijk zie ik alleen motsneeuw..
Zowel pluimen als kaarten laten de winter uitpieren, echter zonder flinke voorjaarsaanval. Jammer.
Hier in vlaaienland inderdaad +10 inmiddels. Geen poedersneeuw en nog steeds matige sneeuw. Schat zoon 10 tot 13 cm!
daar gaat het echt niet dooien hoor dan volgende week,helder hogedrukweer en met die sneeuwlaag kan het dan goed afkoelen | Gewijzigd: 24 februari 2013, 11:42 uur, door Marga
Serieus? Hier ligt bijna 2 cm en sneeuwt nog flink door!
Plakt heerlijk en kraakt goed onder de voeten:P
Denk inmiddels 4 mm,
en op de straat blijft het niet eens meer goed liggen.
Vind het juist zo apart, dat op relatief kleine afstanden zo'n verschil kan zijn vna weerstype/neerslag
Serieus? Hier ligt bijna 2 cm en sneeuwt nog flink door!
Plakt heerlijk en kraakt goed onder de voeten:P
Denk inmiddels 4 mm,
en op de straat blijft het niet eens meer goed liggen.
Vind het juist zo apart, dat op relatief kleine afstanden zo'n verschil kan zijn vna weerstype/neerslag
Is inderdaad heel vreemd.. Probeer een foto op het forum te zetten maar formaat is te groot helaas.. dus even kijken hoe ik dat ga doen. Hier nu ook een klein beetje dooi maar maar sneeuwt goed door en blijft ook op de weg goed liggen(zie foto). Net even gemeten naast het huis en er ligt hier nu 3 cm.
Fotoo
| Gewijzigd: 24 februari 2013, 12:07 uur, door Stefanv
Onweer 2015: 14x
Onweer 2016: 10x
Onweer 2017: 12x
Onweer 2018: 14x
Onweer 2019: 15x
Onweer 2020: 8x
Onweer 2021: 11x
Onweer 2022: Niet bijgehouden
Onweer 2023: 20x
Onweer 2024: 10x 31-3 een paar flinke flitsen en donders, 15-4 3 donders, 30-4 donders en bliksems in de verte. 2-5 flinke donders en bliksem 19-5 uren lang gerommel, uiteindelijk een paar flinke donders. 21-5 Een aantal lekkere donders. 26-5 donders 9-7: matig, zware donders 23-7 vele zware diepe ' bass' donders 7-8 Een diepe donder