Waarschuwing Extreem Weer: In het zuiden, westen en midden lokaal ijzel, elders sneeuw
In de provincies Zuid-Holland, Noord-Brabant, Noord-Holland, Utrecht, Gelderland, Flevoland en Limburg komt vanavond lokaal ijzel voor.
Overige waarschuwingen
Met uitzondering van Zeeland valt elders vooral lichte tot matige sneeuw en ook dit kan voor gladheid zorgen. Zodra het droog geworden is kan het nog glad zijn door sneeuw- en ijsresten. Vannacht kan er in het uiterste oosten en noordoosten nog lichte sneeuw vallen. Elders valt er dan af en toe lichte regen of motregen, wat voor ijzel kan zorgen. Uitgifte: 14/02/2013 20:29 uur LT
Bron: KNMI
*Update*
Ze zijn aardig bezig met de kleurpotloden.
Code oranje voor Zuid-Holland ingetrokken
Bron: KNMI
Berichten samengevoegd door Marga | Gewijzigd: 14 februari 2013, 20:52 uur, door Marga
de meeste dromen zijn bedrog
maar toch weer mooie winterdag gehad toch?
hier sneeuwd het nog gestaag door .niet veel maar toch weer sneeuw
nu ongeveer 3 cm .kleine beetje dus
even een kleine dip verwerken nu ,en dan weer winteren ????.
complimenten voor callie-p toch maar maar weer bij het rechte eind
ken je deze nog
de winter is koud eenzaam en kil .''
dat kunnen wij ook weer verwachten tot eind februari
gewoon weer lekker winters ,kleine dip{ verkoudheids en griep weekje}
en dan schaatsen { hopen}
Maar door het verhaal van Callie-P en door de zeer voorzichtige waarschuwing van het KMI hield ik toch een heel klein beetje rekening met een addertje onder het gras.
Bleek het een gigantische adder te zijn
En bij deze nog de nieuwe pluim, wat vast staat is de koude volgende week.
Waar vorige runs nog meerdere leden voor een warm scenario gingen, zijn er dit nu maar 2 meer.
Na die koude periode kan het nog alle kanten uit
Mis kijk je niet op de schaal verdeling he.. -10 tot +20..
En wat heb je aan 3 ijsdagen(die ik niet zie)? | Gewijzigd: 14 februari 2013, 22:29 uur, door Stefanv
Mis kijk je niet op de schaal verdeling he.. -10 tot +20..
En wat heb je aan 3 ijsdagen(die ik niet zie)?
Laten we maar eens even afwachten.. er gebeurt best wel wat interessants in de modellen.. ik denk dat we na het weekend misschien wel een beetje een richting kunnen vinden...en al denk ik niet dat we diepvries-verhalen krijgen maar gewoon lekker winterweer met overdag rond de 5+ en in de nacht onder nul en dan ook nog droog door hogedruk zie ik best wel zitten
Maar voor nu ik ga naar bed ( of misschien nog een film kijken:) ! was een leuke lange dag !
| Gewijzigd: 14 februari 2013, 22:38 uur, door Callie-P