is echte sneeuw geworden en blijft nu dan ook liggen het word jawel wit hier ..........
| Gewijzigd: 14 februari 2013, 17:25 uur, door Marga
Zou leuk zijn als je dit kan claten zien???
www.buienradar.nl De Europese radar laat het nog wat beter zien. Frans/Belgische grens. | Gewijzigd: 14 februari 2013, 17:24 uur, door Marga
Morgen vrijdag moet ik in Winschoten zijn en zal dan voor een verassing komen te staan denk ik. Ik ga nu even een kennis raadplegen om te zien hoe licht of zwaar de sneeuwval in Winschoten is. Want ik wil niet voor verrassingen komen te staan ook al is het dan maar 17 km.
| Gewijzigd: 14 februari 2013, 17:24 uur, door Marga
Edit Sanwa: Namens de gehele crew welkom bij Onweer-Online | Gewijzigd: 14 februari 2013, 17:33 uur, door Sanwa
welkom op o,o online.
hier in delfziel nu toch wel zwaardere sneeuwval .
gaat zich denk ik zo ,nog wel wat activeren tegen de eems/dollard
Morgen vrijdag moet ik in Winschoten zijn en zal dan voor een verassing komen te staan denk ik. Ik ga nu even een kennis raadplegen om te zien hoe licht of zwaar de sneeuwval in Winschoten is. Want ik wil niet voor verrassingen komen te staan ook al is het dan maar 17 km.
ja misschien wel verstandig he je weet het nooit hier hahaha.......... als het nou vanavond en vannacht door gaat ligt er wel een cm of wat moet haast wel ........... vreemd daar bij jou niks?
ja beter checken ,sneeuwruimers zijn al onderweg om wegen te strooien.
moet zo mijn route rijden .ook langs winschoten ,zal even extra strooien daar
| Gewijzigd: 14 februari 2013, 17:44 uur, door steffantje
Zou leuk zijn als je dit kan claten zien???
www.buienradar.nl De Europese radar laat het nog wat beter zien. Frans/Belgische grens. Ook op KMI.be zie je ze vormen, lijken in ieder geval wat minder "vol"te zijn en vooral naar het oosten te gaan, misschien nog Limburg raken maar ik hou het er voorlopi op dat ze voor zuidelijke blijven.
ook kwam ik een scooter tegen die gewoon dood leuk 40 reed stond op parkeer plaats in ijlst waar hij voorbij scheurde zag ik hem lang uit gaan omdat meneer moest remmen dus gleed ie uit en ging lang uit. enigste wat ik tegen hem gezegt heb is: stap je altijd zo raar van je scooter af? waarop hij raar na me keek en weer mank op stond en rustig probeerde verder terijden.
vooral op een scooter hard rijden in de sneeuw dan denk ik bij me eigen als je lang uit gaat eigen schuld dikke bult. | Gewijzigd: 14 februari 2013, 17:55 uur, door steffantje