zaterdag is bij mij n brabant weinig gvallen. Maar wel mooie foto's vooral die van strand ouddorp.
Volgens het KNMI moet het nog altijd gaan sneeuwen.Echter, het regent en ijzelt hier in ZW en de randen van de storing zijn al in zicht.
Ik denk dat het aan het begin van de avond klaar is met de neerslag.
Het KNMI ziet dat anders. Kan iemand me vertellen of die sneeuwverwachting nog wel realistisch is? Ik neem aan dat veel lezers met deze prangende vraag zitten.
Volgens het KNMI moet het nog altijd gaan sneeuwen.Echter, het regent en ijzelt hier in ZW en de randen van de storing zijn al in zicht.
Het KNMI ziet dat anders. Kan iemand me vertellen of die sneeuwverwachting nog wel realistisch is? Ik neem aan dat veel lezers met deze prangende vraag zitten.
Geloof mij er komt niks meer dit was het. 1 Grote flop
hier was het even droog en begint nu weer tesneeuwen. zat ook wat ijs regen tussen de klinkers hier voorhuis zijn spekkie glad
het front verplaatst zich noord-oostwaarts waardoor met name de noordelijke provincies nog wel het e.e.a aan sneeuw zouden moeten krijgen..
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zeker weet wat voor hoeveelheden dat gaan worden want hangt echt af hoe actief de buien nog zijn.
Als je mijn kaartje van Nederland van een paar posts terug bekijkt denk ik dat dit de situatie is en ook blijft.. ik verwacht in het westen ( en dan alles ten zuiden van amsterdam) geen sneeuw meer die blijft liggen.
kijk ook eens naar Hirlam die heeft het tot nu toe nog steeds helemaal bij het rechte eind.. ( zelfde kaarten waar ik gistern al mee kwam)
maar jullie kunnen hier ook kijken:
http://www.weeronline.nl/vakman-index/130/0 dan Hirlam kiezen enz enz..
en als je toch bezig bent..
http://www.weer.nl/extreem-weer.html
| Gewijzigd: 14 februari 2013, 14:28 uur, door Callie-P