nee hoor,boven belgie hangt nog een hele zone maar die ziet de radar niet
Je kan naast de Nederlandse buienradars best ook kijken op http://kmi.be/meteo/view/nl/123361-Neerslagradar.html. Veel betrouwbaarder voor wat betreft BE.
Edit Sanwa: Zou je de linken die je zet aanklikbaar kunnen maken. | Gewijzigd: 14 februari 2013, 12:48 uur, door Sanwa
Het kNMI heeft de verwachting voor sneeuw in Zeeland weggehaald;
iemand een idee of Zeeuws Vlaanderen alsnog sneeuw kan verwachten vanmiddag?
Zou er niet vanuit gaan.
Pas dus op: het is in steeds grotere delen van het land spekglad!
Ik kan het bevestigen. Ben net even honden wezen uitlaten. Heb een vrije dag. Dat was een kort rondje. Wijdbeens schuifelde ik over straat. Die honden hebben nagels en kunnen doorlopen. Je kunt je de hilarische taferelen voorstellen misschien, hoe ik me aan de lantaarn vastklemde met twee honden aan de lijn die de andere kant op wilden. Hoop niet dat ik straks op youtube sta.
Code Rood zou nu niet overdreven zijn voor deze regio.
Edit Marga: Ohw dit had ik graag van te voren geweten... ivm youtube | Gewijzigd: 14 februari 2013, 13:25 uur, door Marga
Weer geen fatsoenlijk sneeuwdek.
Hier in Utrecht sneeuwt het nog(met ijzel ertussen) maar ligt al wel 1 a 2 cm denk ik? Sommige delen dan.
Nieuwegein dus niks? Hoorde van me broer dat het glad was daar, ervaar jij dit ook?
Nieuwegein dus niks? Hoorde van me broer dat het glad was daar, ervaar jij dit ook?
Hier is het echt regen met een zeldzaam vlokje, 1 cm sneeuw ligt er geloof ik. Zelfs de minimale voorspelling wordt weer niet gehaald hier.
Vergeleken met andere delen van het land aardig wat sneeuw mis gelopen;)
| Gewijzigd: 14 februari 2013, 13:26 uur, door Marga
Utrecht dus ook niet bijzonder hoor, jammer!
Zeker als je ziet wat we het jaat ervoor wel hadden;)
Utrecht lijkt het nu droog te zijn...
Hier is de neerslag vrij afwisselend, soms wat regen, ijsregen, hagel. Sneeuw enkel deze ochtend gezien nog voor de neerslagzone
Die 2e neerslagzone is al bijna voorbij ons hoor
Knmi heeft niet voor niks (eindelijk) de waarschuwing van 5 tot 8cm weggehaald. | Gewijzigd: 14 februari 2013, 13:07 uur, door Stefanv