Opletten iedereen!
ja, waren ijsdruppels dat naar beneden vielen, nu kijken wat de rest brengt, zo te zien gaat alles net zowat over regio Antwerpen trekken, dus wie weet blijft het koud genoeg om een lange tijd sneeuw te geven
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Waarschijnlijk niet boven het vriespunt volgende week donderdag en vrijdag.
En nu weer over naar de taak van de dag, sneeuwvlokken tellen
Pluimen verschillen toch wel enigsinds, welke pluim/link bedoel je ?
Edit Sanwa: Link klikbaar | Gewijzigd: 14 februari 2013, 10:46 uur, door Sanwa
Auto verzekeringen zullen wel weer omhoog gaan.
Hier zwaar bewolkt lucht bijna spierwit -0.8 en een vieze harde koude wind word nog wat als er sneeuw valt dat gaan sneeuwduinen worden. | Gewijzigd: 14 februari 2013, 10:40 uur, door steffantje
Heeft vannacht -4 gevroren de ondergrond is dus stevig bevroren, hopen maar dat het sneuw blijft en geen regen, met sneeuw blijft het berijdbaar, met ijzel of regen hebben we glijbanen...
haha zou toch wat zijn he Morgenochtend gelukkig vertrekken naar duitsland.. | Gewijzigd: 14 februari 2013, 11:06 uur, door Stefanv
Waar blijft knmi nu met weer alarm dit is levens gevaarlijk als ik de berichten zo lees.
KNMI heeft een waarschuwing voor extreem weer uitstaan
KNMI heeft een waarschuwing voor extreem weer uitstaan ja maar op ijs valt niet terijden en zie je ook niet! ik vind het persoonlijk weer alarm waard. maja dat vind ik, is mijn menig denk dat ijzel wel bij de gevaarlijkste catergorie weersomstandigheden hoord. en veel mensen er niet op voorbereid zijn.
http://kmi.be/meteo/view/nl/123361-Neerslagradar.html
Er is nog een zone in aantocht imo.
Edit Sanwa: Link klikbaar | Gewijzigd: 14 februari 2013, 11:14 uur, door Sanwa
Als je kijkt naar de Post van Marga op pagina 8 van dit topic, dan zie je dat ze meer neerslag voorspellen voor het westen en zuiden, dan het oosten en noorden. Je zag het gisteren al dat de meeste activiteit aan de zuidelijk kant zou liggen, Maar of het seffens nog intenser word in het Noorden en Oosten van NL kan ook nog altijd, is gewoon nowcasten en niet naar verwachtingen kijken