Aangezien de situatie uiteraard zo kan veranderen. Ik gok op sneeuw overgaand in regen, eventueel met wat ijzel ertussen.
Zowel het KMI als het KNMI geven dit aan. Maar kan nog steeds wijzigen, hebben we de afgelopen periode al vaak gezien
Aangezien de situatie uiteraard zo kan veranderen. Ik gok op sneeuw overgaand in regen, eventueel met wat ijzel ertussen.
Zowel het KMI als het KNMI geven dit aan. Maar kan nog steeds wijzigen, hebben we de afgelopen periode al vaak gezien
Bedankt, maar geldt dit dan voor heel het land? Of alleen voor een bepaald gedeelte?
En ik vanaf komend weekend in Duitsland sneeuw genoeg dus(70cm) | Gewijzigd: 12 februari 2013, 16:52 uur, door Stefanv
Aangezien de situatie uiteraard zo kan veranderen. Donderdagavond en vrijdagochtend gaat er volgens mij wel enige tijd sneeuw vallen. Zeker in het oosten van het land.
2 meter temperatuur
Dauwpunt
Temperatuur 850 hPa
prachtig filmpje. Zou ik zo ook wel willen hier.
Haha, idd, vraag ik me ook af>>> ? | Gewijzigd: 12 februari 2013, 18:52 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Haha, idd, vraag ik me ook af>>> ? Ik vraag mij dat ook af
Donderdag lijken we toch wel een bak met sneeuw te krijgen en de temperatuur blijft de hele dag rond het vriespunt steken en s'avonds er net onder centimetertje of 10 moet lukken meer sluit ik niet uit.
Berichten samengevoegd door Sanwa
Dit kan wel eens voor flink wat overlast gaan zorgen
Berichten samengevoegd door Ben47
Ik moet namelijk praktijk examen auto doen 's ochtends.. En ik heb liever niet dat het mooie CBR 't uitsteld! Ja begin van de middag word er sneeuw verwacht vanuit het westen tot zuidwest, pas eind van de middag in het noordoosten van het land als de weermodellen niet liegen kan het wel eens een flink pas sneeuw worden ook
Net zoals de anderen vraag ik me ook af wat jij hier in ziet, zie hier tenminste geen winterse tafferelen in. Of je hebt zin in de lente want volgens mij is dit een zuidelijke stroming (correct me if i'm wrong) | Gewijzigd: 12 februari 2013, 19:55 uur, door MarkB
Onweersdagen 2014: 24
Onweersdagen 2015: 9
Onweersdagen 2016: 10
Onweersdagen 2017: 7
wel als je verder kijkt in de kaarten t tot 21 uur sneeuw voor het noord westen
en mark b had jij het tegen mij ?
totaal sneeuw verwachting 14 feb
| Gewijzigd: 12 februari 2013, 20:37 uur, door Debbieke