Nieuw-Roden meld op dit moment ligte sneeuwval
Berichten samengevoegd door Bronk
EDIT Ben47: Zie PB voor plaatsen van kaartje in je bericht. | Gewijzigd: 9 februari 2013, 23:43 uur, door Ben47
Nou ja 14 februari zal het kantelpunt KUNNEN worden.,.. Ik zie dit al een hele poos als een soort baken in de kaarten.. ( lijk wel een waarzegger )
De pluimen van vanavond zijn ook weer met control naar de koude kant gedoken.. terwijl een hoop leden nog boven nul zitten.,.
Morgen zal het weer andersom zijn..tja er is wat potentie vanaf de 14de.. maar dan moet de Jet mee (blijven) werken en het hoog gaan doen wat hij moet doen.
Zo niet. dan is het na de 14de een voortzetting van de huidige trend.. ( ook niet verkeerd zullen sommige zeggen)
Morgen misschien een beter stukje.. door gezondheidsredenen ben ik even uit de lucht geschoten.. maar het pootje zit weer aan elkaar
| Gewijzigd: 10 februari 2013, 13:03 uur, door Callie-P
Maar ik begrijp best dat er mensen zijn die teleurgesteld zijn dat zij vandaag geen of zeer minimake sneeuw hebben gekregen.Maar er komt nog wel meer hoor.
| Gewijzigd: 9 februari 2013, 23:30 uur, door Ben47
NL : SNEEUW / RIJM- EN IJSPLEKKENZondag is er eerst kans op rijm- en ijsplekken. In de loop van de dag worden de temperaturen positief in Laag- en Midden-België. Tijdens de nacht van zondag op maandag, en tijdelijk ook op maandag bepaalt een vrij zwakke sneeuwzone vanuit het zuidwesten het weer. Bij benadering is tussen zondagavond en maandagmiddag overal een verse sneeuwlaag van 1 tot 4 cm mogelijk (een overgang naar code oranje mogelijk).