We gaan het zien. Spannend wordt het wel de komende 2 a 3 dagen.
Voor de cijferliefhebbers:
(Geldig voor Midden-Delfland)
Januari verliep gemiddeld - 0,6 graden onder normaal. (Januari begon met bijna 9 graden! boven normaal. Dat was extreem)
Februari tot dusverre maar liefst 1,9 graden boven normaal.
Gemiddeld dit jaar:: 0,7 boven normaal.
Dit cijfer zal de komende week snel richting normaal muteren.
Voor De Bilt heb ik de gegevens niet, maar ik veronderstel dat de gemiddelden daar wel een graad kouder kunnen liggen dan hier.
Berichten samengevoegd door Bronk
putto had het over een decimeter sneeuw voor groot amsterdam
GFS gaat voor een sneeuwdump op de noordzee
hier een wat duidelijkere kaart
GFS gaat voor een sneeuwdump op de noordzee
hier een wat duidelijkere kaart
Ach als GFS het maar is. Deze verwachtte een week geleden regen voor vandaag in hun eigen land(Amerika) terwijl Ec al duidelijk sneeuw zag. Dus laat staan dat ze de neerslag op of naast de benelux goed kunnen laten zien. | Gewijzigd: 9 februari 2013, 01:05 uur, door Stefanv
klopt heeft lang geduurt voor dat er werkelijk sneeuw viel . as we speak is het sneeuwen al weer gestopt ook | Gewijzigd: 9 februari 2013, 09:16 uur, door Marga
ik wacht hier in spanning af op dat buitje bij tilburg,hopelijk duurt het niet te lang voor het sneeuwt | Gewijzigd: 9 februari 2013, 09:16 uur, door Marga
Ook hier een enkele verdwaalde sneeuwvlok ( je) nu en dan te zien, maar stelt niks voor.
Ben benieuwd wat de komende dagen brengen, verwacht eigenlijk hier in Friesland niet echt veel.
De verwachtingen zijn echter bijna elke run bijgesteld en minder sneeuw gaan geven.
Er ligt hier een heel dun laagje in het gras en op de daken, straten zijn schoon op de klinkerstraatjes na waar verspreid hier en daar wat wits op ligt.
Succes met de sneeuwdump bij jullie ter plaatse
ik ben benieuwd. temp ligt nu nog net onder het vriespunt -1. heb wel weer zin in een pak sneeuw.