ik denk dat ze mij ook wel kunnen raken
en er komen nog veel buien aan | Gewijzigd: 7 februari 2013, 17:51 uur, door love severe weather
Citaat van Delano, donderdag 7 februari 2013, 20:00 uur Net gekeken voor het weer op mijn vakantie adres: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Heerenveen/4056827
Haha fijne vooruitzichten!! Zware sneeuwval voor a.s zondag dat wil ik wel meemaken echte kou krijgen we toch niet meer dan maar een bak met sneeuw
Berichten samengevoegd door Ben47
is maar een klein buitje,komt naar hier
boven de hoek van holland zitten ook buien die naar hier komen | Gewijzigd: 7 februari 2013, 20:53 uur, door Jenss
Maar er komen wel nog wat interessante buitjes aan, eens zien wat die zullen brengen
boven de hoek van holland zitten ook buien die naar hier komen
Ben eens benieuwd . Er ligt hier van dat kleine buitje al sneeuw in het gras, dus moet goed komen met nog wat van die buitjes he( behalve dan op straat, daar gaat alles waarschijnlijk smelten Maargoed, we zullen zien... | Gewijzigd: 7 februari 2013, 20:58 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
boven de hoek van holland zitten ook buien die naar hier komen
Ben eens benieuwd . Er ligt hier van dat kleine buitje al sneeuw in het gras, dus moet goed komen met nog wat van die buitjes he( behalve dan op straat, daar gaat alles waarschijnlijk smelten Maargoed, we zullen zien...
boven de noordzee ten westen van de wadden hangen nog wat stevige buien
blijft trouwens niets liggen van de sneeuw,te nat | Gewijzigd: 7 februari 2013, 21:13 uur, door Jenss